/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Peugeot Buxy
Fra : brinkland
Vist : 298 gange
100 point
Dato : 27-05-04 00:45

Har 2 spørgsmål vedr. peugeot Buxy.

Jeg tror kun det er begræsningen i varioen, der er fjernet. Og min udstøgning er en Tech et eller andet.
Jeg synes den kører rigtig godt, men................

1.) Da jeg skiftede rullerne (9 g) for nyligt, gav jeg dem et pift MD40. Er det OK ?
2.) Jeg synes at den lyder lidt hissig i optrækket,(larmer for meget) kunne godt tænke mig at dæmpe det lidt, hvad gør jeg ?

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 27-05-04 01:25

Jeg tror det er ok med det pift, men det skal du normalt ikke gøre, men heldigvis klistrer det ikke.
Tecnigas udstødninger, er bl.a. forhandlet af thansen, og jeg tror de alle er til 45knallert, det skal det også være for at kunne køre lidt stærkt, så jeg er bange for at du må leve med støjen.
http://www.thansen.dk/products.asp?c=259958959&n=282587929#xy
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : brinkland

Dato : 27-05-04 10:58

ok pbh.
Hvad bruger du til at smøre kickstarts tandhjulene. Md 40 er vel ikke fedtet nok ?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-05-04 17:39

Nej det skal have rigtig fedt, bare et tyndt lag, men til nød kan alm. smøreolie bruges, da det jo ikke er det helt store slidt på sådan en.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : brinkland

Dato : 27-05-04 20:30

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : Labanb

Dato : 15-06-04 17:01

HJÆLP! Jeg savner en reparations Håndbog/Værksteds Håndbog til min Peugeot Buxy årg.95 er der nogen der kan hjælpe mig. mvh.Labanb