/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Kabelnettet.dk hvad nu?
Fra : rylerne
Vist : 469 gange
50 point
Dato : 27-05-04 00:23

Er der nogen der har hørt noget om hvad der skal ske med kabelnettet. Hvad gør de ved kunderne?
vh
Rylerne

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 27-05-04 01:46

Kan du ikke uddybe det!

Det eneste jeg ved om kabelnettet.dk er at de ikke giver den båndbredde de lover folk.

Med venlig hilsen

CiberAmigo

Accepteret svar
Fra : Andreas1982

Modtaget 50 point
Dato : 27-05-04 02:17

De har lovet at det hele nok skal komme til at køre som smurt indenfor et par dage, da de ikke mener at TDC har medhold angående et større udestående for brug af TDC`s netværk.

MVH
Andreas1982

Kommentar
Fra : dk

Dato : 27-05-04 08:57

hejsa

er det dette her du henviser til ??

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=23775

Kommentar
Fra : rylerne

Dato : 27-05-04 09:26

<De har lovet at det hele nok skal komme til at køre som smurt indenfor et par dage, da de ikke mener at TDC har medhold angående et større udestående for brug af TDC`s netværk.>

Kan du uddybe hvad det er for et udestående?

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 27-05-04 13:57

Regninger - det er i hvert til fald hvad jeg har hørt.

MVH
Andreas1982

Kommentar
Fra : rylerne

Dato : 03-06-04 11:21

Hvad sker der nu med Broadcom,,
vh
rylerne

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-10-05 10:15

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Godkendelse af svar
Fra : rylerne

Dato : 25-10-05 18:36

Tak for svaret Andreas1982.