/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ISDN / Spørgsmål
10  dk 160
configuration usb sagem 800 300 point HJ~
Fra : meyerbeyer
Vist : 972 gange
300 point
Dato : 25-05-04 12:14

Jeg har et modem som hedder sagem det har en tlf. udgang og usb. mit problem er når jeg tilslutter det får jeg følgende fejl kunne ikke åbne port. der er lys i adsl og pwr jeg tror det må være configurationen men aner ikke hvordan jeg skal løse problemet.jeg har et 56 modem i computeren og noget der hedder 1393 og noget der hedder lan2 forbindelse. Hjælp mig venligst med at configurere mit modem. Problemmet er at udbyderen er spansk og de taler kun spansk så nu trænger jeg hjælp fra en dansk person som måske kan hjælpe mig.
Lige nu bruger jeg mit indbyggede modem for at få forbindelse.
Jeg bruger det rigtige brugernummer og kodeord og minissplitteren ER tilsluttet korekt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-05-04 13:48

når du tilslutter usb stikket? Er det der du får fejlen?

Kommentar
Fra : meyerbeyer

Dato : 26-05-04 00:09

ok nu fandt jeg ud af det selv tlf ledningen var for lang

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 300 point
Dato : 26-05-04 00:33

Det havde været mit næste bud!

Godkendelse af svar
Fra : meyerbeyer

Dato : 26-05-04 00:49

Jeg har mange point at give af tillykke du får 300 Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-05-04 00:53

Det var egentligt ikke det jeg fiskede efter, men selv tak!

Kommentar
Fra : meyerbeyer

Dato : 26-05-04 00:54

nej men det er sku dejligt at nogle vil hjælpe når man ikke selv kan finde en løsning HURRA for kandu

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-05-04 00:56

Ja da! Det er et godt forum! Bor du i Spanien siden udbyderen er spansk?

Kommentar
Fra : meyerbeyer

Dato : 26-05-04 01:00

ja jeg gør og det er svært at begå sig når det er teknik man har problemmer med de oversætter det engelske til spanke udtryk så erdet jo jeg bruger kandu som hjælp

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-05-04 01:02

Hehe ja det kan jeg godt se er et problem!