/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
"Bedstemor-arme" og bløde lår
Fra : lok
Vist : 2080 gange
20 point
Dato : 04-06-02 19:01

Er der måske nogle, der har nogle gode ideer til at træne blæveret fra overarme og inderlår væk. Jeg vil næsten gøre alt, dog ikke nogen fedtsugning. Kan man i det hele taget træne det slappe væk??

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-06-02 19:24

Ja naturligvis kan du træne det væk, men hvor gammel er du? Svømmning er rigtig godt til at træne muskler over hele kroppen, og så belaster det ikke kroppen på samme måde som feks. vægttræning, som jo også er en mulighed. I det hele taget træning på den måde du bedst kan lide ville kunne hjælpe.

Accepteret svar
Fra : Agnethe

Modtaget 20 point
Dato : 05-06-02 12:22

Hej lok!

Siden det kun er dine overarme og inderlår du har problemer med, kan det lyde som om du har været på slankekur før, tabt dig nogle steder, men ikke lige på overarme og inderlår som stadig er "blæver"?
En god idé når man slanker sig er at huske at spise lever (stegt, kogt, hvad man nu synes) en gang om ugen. Så trækker huden sig nemlig pænt sammen igen, og bliver fastere.

Kommentar
Fra : engelsbaek

Dato : 05-06-02 23:17

Hvis du virkelig vil have blæveret væk fra overarmene og inderlårene væk, så er du nødttil at dyrke noget styrketræning. Til overarmene kan du fylde nogle ½ l flasker med vand, og bruge dem som vægte. Til inderlårene kan du lave forskellige øvelser. Jeg vil foreslå dig, at du kigger på www.iform.dk eller går på biblioteket og låner nogle bøger om styrketræning.

Kommentar
Fra : lok

Dato : 06-06-02 09:21

Tak for svarene

Jeg vil prøve at spise noget lever en gang pr. uge og så træne. men netop træne var jo mit problem da det er de to specielle steder som er værst (dog især inderlårene) Jeg syntes det er svært at træne de steder så de ikke blævre.
Jeg er en ung pige på 38 år, som tog voldsomt på efter at jeg holdt op med at ryge. har så tabt størstedelen igen, og vil selvfølgelig gerne have det sidste blæver fjernet.