/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
hesla
Fra : Teil
Vist : 555 gange
10 point
Dato : 23-05-04 23:32

Citat
Mine Interesser er Bestemt at slå et slag for Aloe Vera. Som jeg selv kun har haft Possitive oplevelser med. Har haft Psoreasis som nu næsten er væk ved brug af Aloe Vera. så vil derfor gerne give de gode råd og erfaringer jeg har med denne "Mirakel Plante" videre til andre.

Jeg er 36 år Aloe Vera Forhandler. elsker og nyder naturen min pc og mine børn

Det er ikke en god ide at bruge kandu som gratis reklamesøjle.
Resultatet kan blive modsat af hvad du forventer, altså en salgskurve på vej nedad.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-05-04 23:45

Teil

Skulle det være en vittighed

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-05-04 00:35

Den vittighed er gammel
Men jeg kan da bruge den, da jeg ikke så tipset, men så fik jeg det her
Det virker som mild reklame, for mig. og det burde nok slet ikke være her.
Men det jo svært at undgå, hvad hvis et tips var 'tejk min hjemmeside', og den så omhandler noget der skal sælges.
Eller man kan jo bare lade vær med at nævne, at man selv står, bag butikken.

Mvh. Natmaden.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-05-04 00:46

Teil

Om ikke andet så har du lige fremhævet reklamen, hvis det da var hensigten med profilen, at det skulle være reklame

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-05-04 08:04

Ja reklamen er fremhævet med negativ omtale.
Og de points hun fik siger jo noget om det "smarte"
reklamekup.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-05-04 08:17

Teil

Jeg må nok erkende, at jeg ikke har stødt på Hesla og hendes aloe vera produkter, før her i denne tråd, så jeg aner intet om hendes point.....

- men véd nu, at aloe vera er godt nej, pjat

// Toupie

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-05-04 09:05

Aloe vera er et udmærket produkt. Vi bruger det gerne.
Vores aloe vera planter bruges til små sår og rifter, et
blad skæres af, saften smøres på og såret heles hurtigt.
Ved brandsår forsvinder smerten med det samme.
Det er meget billigere end at købe produktet.
Det var så mere reklame for aloe vera.
Skaf en plante, køb ikke de dyre varer.

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 24-05-04 10:04

var det også hende der lavede et tip der hed "få opfyldt dine drømme" for et par dage siden? Her kunne man tjene den nette sum af 30.000 kr - om året ved at sælge hendes produkter

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 24-05-04 10:06

det var så i nat jeg havde læst den

http://www.kandu.dk/dk/tip/8019

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-05-04 10:47

Det var samme person, ja.
Jeg har bedt om yderligere olysninger via
hendes hjemmeside. Venter spændt på svar.
Mon ikke det er en pyramidelignende konstruktion.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 10 point
Dato : 24-05-04 11:23

Hej Teil
Jeg mener kandu.dk burde følge lidt mere med og automatisk slette de tips hvor brugere bruger kandu til en indtægtsforøgelse. Hesla er ikke den eneste, så er det kattemad, hundefoder, dvd-film mv.
Eller Kandu kunne opkræve en reklameafgift for disse tips, hvilket sikkert ville få folk til at stoppe med de dem.
Ha' en god dag

//bentjuul

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-05-04 16:33

Opdagede lige at det ikke er et tips eller et indlæg, der er emnet, men en profil, det handler om.
Helt ærligt Teil, hvordan finder du dem, hesla har kun et indlæg, som ikke en gang
omhandler reklame. eller er der noget som jeg ikke kan se.
ser at emnet også kører i http://www.kandu.dk/dk/spg/41523
Men det jo efter dette indlæg
Mvh. natmaden

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 25-05-04 09:22

Tak for svaret bentjuul.