/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
CS Movie
Fra : snYper
Vist : 254 gange
10 point
Dato : 20-05-04 20:51

Hey

Mig og et par venner vil lave en CS Movie men vi har ikke noget udover et Webcam til at optage med (ikke så fedt) Kan man downloade et program så man kan optage en film?

Hilsen snYper

Kommentar
Fra : karsten77

Dato : 21-05-04 01:48

øhhh du kan optage demo i cs.. og bagefter klippe og konvertere det.. og vips så har du en cs movie.. hehe det er dog ikke så nemt som det lyder..

Mvh karsten