/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
Jordegern
Fra : Aragorn_Fan
Vist : 508 gange
200 point
Dato : 19-05-04 13:25

Hejsa. Jeg har to jordegern som parrede sig for en uge siden. Parringen varede ca. 3 kvater. Hvor stor er chancen så for at det er lykkedes?
Efter parringen pillede hunnen noget af sig/ud af sig. Det var aflangt, hvidt og gennemsigtigt. Hvad kan det være?
Hvordan kan man se om hunnen er gravid?
Hvornår vil hun begynde at bygge rede?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-05-04 14:32

Her er et dansk forum : http://www.jordegern.dk/forum/index.php

..og her lidt almen information : http://husdyr.dk/jordegern.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Aragorn_Fan

Dato : 19-05-04 16:29

Jeg har kigget under det. Er der ik nogen der ved noget

Kommentar
Fra : LaaBaaby

Dato : 23-02-06 10:01

., Søg på Google.dk . - Du kan finde mange ting derinde ;) ..

Held og Lykke .
Og Nus dem for mig :D:D

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-06 10:34

Spørgmålet er næsten 2 år gammelt. Mon ikke Aragorn_Fan har fået svaret nu?

</MOLOKYLE>