/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Lejlighed til leje
Fra : engelsted
Vist : 389 gange
180 point
Dato : 18-05-04 16:47

Hejsa

Er der nogen der står og mangler en dejlig lejlighed i Fredericia?
Lejligheden er på 63m2 + et rimelig stort kælderrum og med en dejlig udsigt over
vandet og ligger på 1. sal
Huslejen ligger på omkring 3800,- + forbrug.
Den blev nyrenoveret for lidt over 2 år siden og bliver selvfølgelig sat istand igen når vi flytter.
Den er til overtagelse d. 15/7-2004.
Den skal lejes ud da vi selv flytter til nordjylland den 1/7-2004.
Hvis der skulle være en der er interesse er i velkommen til at skrive her eller på
seal_baby@hotmail.com så finder vi ud af et tidspunkt i kan komme og se den.

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 180 point
Dato : 18-05-04 23:08

> engelsted
Velkommen til Nordjylland .. i Aalborg har vi 300-400 ledige lejligheder ! Håber Virkelig at I får udlejet i F.cia !
/PG

Kommentar
Fra : engelsted

Dato : 18-05-04 23:12

tak tak men kommer nu oprindeligt fra nordjylland *SS* men tak for den søde velkomst

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 18-05-04 23:43

> engelsted
Så velkommen "hjem" !
/PG

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 31-05-04 19:35

Prøve en ejendoms mægler ??

HilsenColin

Godkendelse af svar
Fra : engelsted

Dato : 15-11-04 23:39

Tak for svaret Guild.