/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
"Rør ved mig"
Fra : Brollesen
Vist : 9487 gange
150 point
Dato : 15-05-04 21:35

Nogen der ved hvor man kan finde akkorder og tekst til Lecia og Lucienne: Rør ved mig???

Kommentar
Fra : maria22

Dato : 15-05-04 21:47
Kommentar
Fra : Brollesen

Dato : 15-05-04 23:02

Det var sådan set akkorderne til sangen jeg var mest interesseret i....

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 29-05-04 15:07

Hej
Jeg har prøvet at søge på nettet, men uden held. Men prøv at gå ind på lecia´s hjemmeside.... www.lecia.dk.. og send en mail ang. akkoederne til sangen, måske er de flinke at hjælpe dig.

Held og lykke med din søgning

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-02-06 20:02

Jeg har ikke selv haft held med at finde akkorderne under Lecia og Lucienne, heller ikke på den oprindelige udgivelse, men måske du selv kan være heldig.

Det oprindelige band hed Mocedades og teksten hed Eres tu

Held og lykke

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-02-06 21:41

Hej, dette er et forsøg, jeg tror 'rør ved mig' tabs er her (scroll lidt ned på siden):

http://www.911tabs.com/link/?1573118

Held og lykke med det.

Vh. Dorthe

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 20-02-06 23:41

Her skulle akkorderne gerne være til den opr. udgave:
http://www.e-chords.com/cifra/idmusica/62784.htm