/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ISDN / Spørgsmål
10  dk 160
Hvor køber jeg et omstillingsanlæg?
Fra : 888
Vist : 3815 gange
100 point
Dato : 15-05-04 18:26

Jeg skal bruge et omstillingsanlæg med køfunktion og mulighed for at der ved optaget bliver sagt en besked og derefter spillet musik, evt. fra en cd, til linien er ledig. Hvor finder jeg sådan et anlæg til en ordentlig pris?

Det skal bruges på en ISDN linie men til analog telefoner som er sat til nt boksen.

Accepteret svar
Fra : lykkebo4

Modtaget 110 point
Dato : 15-05-04 18:37

få fat i TDC- de har mange ting og de sætter det op for en. Prøv det.

Kommentar
Fra : 888

Dato : 15-05-04 20:01

Har prøvet TDC. De starter omkring 10.000-15.000 kr.

Jeg har fundet noget på www.tempotelecom.dk til priser der starter omkring 2500 kr. Men jeg kunne godt tænke mig at se om der er andet at vælge imellem og hvad det evt. koster andre steder.

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 15-05-04 22:00

Hejsa.
Jeg ved at Forbundet af Offentlig Ansatte (FOA) skal have udskiftet alle telefonanlæg i alle afdelinger i hele landet. De starter i næste måned. Nogle af telefonanlæggene er ikke særlig gamle, så du kan måske være heldig at få et næsten nyt anlæg billigt.
Hvis du har mod på det (og god tid til at kontakte de forskellige afdelinger) har du hér en oversigt over afdelinger i hele landet (start evt. med de store).
http://www.foa.dk/sw957.asp

God "jagt"

Godkendelse af svar
Fra : 888

Dato : 23-05-04 19:17

Tak for svaret lykkebo4.

Kommentar
Fra : lasseluffe

Dato : 25-11-04 21:20

Jeg har en Matra 5601. med ISDN og analog. Jeg ved at den kan en masse, men har ikke tjek på at sætte den op.. gi et bud ??

mvh
Lasse

Kommentar
Fra : Totalnasty

Dato : 09-02-09 15:21

Skal i bruge omstillingsanlæg kan det kun betale sig at lægge vejen forbi www.maxtel.dk

Kommentar
Fra : Nider

Dato : 28-02-11 09:31

Hej 888

Vi fik et omstillingsanlæg med 3 telefoner og installation for godt 10000,- det fungere bare. så prøv http://www.omstillings-anlaeg.dk

Kommentar
Fra : Fredesen

Dato : 04-11-13 10:37

Tag en snak med Firmafon.dk - De har leveret omstillingsanlæg til os. Du kan læse mere om det her: https://www.firmafon.dk/artikler/omstillingsanlaeg/.