/ Forside/ Karriere / Penge / Budget / Spørgsmål
10  Teil 110
murerlærling løn
Fra : jonassr
Vist : 5307 gange
50 point
Dato : 14-05-04 21:41

Hejsa jeg søger en hjemme side hvor man kan se hvor meget mindste løn som murerlærling for i år 2004 og hvad den stiger til gennem perioden

Accepteret svar
Fra : bennymanden

Modtaget 60 point
Dato : 14-05-04 22:21

Hej Jonas.
Prøv at kikke her: http://webhotel.sid.dk/murnord/laerlinge.asp

der står om lønnen i 4 perioder og hvordan man kan komme med i svendenes akkord m.m.

held og lykke mvh Benny

Godkendelse af svar
Fra : jonassr

Dato : 14-05-04 22:59

Tak for svaret bennymanden. den var bare fjong

Kommentar
Fra : hugj

Dato : 13-02-05 02:51

Man kan finde svar om alle overenskomster inden for 3f ( tidligere SID.dk ) på Hjemmesiden 3f.dk
Hvis man ikke finder svaret selv, kan de hjælpe.