/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Bixen
Fra : nenita
Vist : 541 gange
5 point
Dato : 13-05-04 15:13

Du skrev godt nok at min Siemens c60 ikke kunne låses op, det har jeg ikke kommenteret - så hvordan kan du sige
at jeg ikke kan forstå det. Den kode som du ville have 50 kr. for var til en Nokia 3100.
Jeg har ikke modtaget en kode til den endnu, for du bad mig gentage hvilken telefon det drejede sig om og det har
jeg ikke sendt til dig endnu - så, jeg spørger bare, hvor er koden og til hvem har du sendt den - for det er bestemt
ikke til mig.
Prøv at bruge sober forretningsmetoder og frem for alt et ordentlig sprog.
Nenita

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-05-04 15:35

Hej nenita
Jeg kan godt forstå du er vred, og til andre se dette spørgsmål så i ved hvad det drejer sig om. http://www.kandu.dk/dk/spg/40702

//bentjuul

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 13-05-04 16:14

siemens c60 kan godt låses op
det er dog ikke alle unlocker der tør
da det kræver at der laves et testpoint (en af de forbindelser inde i telefonen skal afbrydes) den forbindelse som skal afbrydes er ikke synlig såå man skal vide hvor og hvordan

venlig hilsen
openphone
(den anden unlocker i Rødekro)

Kommentar
Fra : bixen

Dato : 13-05-04 17:01

til openphone

glæm de cd´er

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 13-05-04 17:23

bixen
er du blevet sur eller hvad ?

Accepteret svar
Fra : helloo.dk

Modtaget 5 point
Dato : 14-05-04 01:40

Ja. men sådan er han her inde.. Den ene dag er det et dårligt sted og vi er alle nogle fjolser, den anden laver han "gratis" unlock og den 3. dag spørger han os andre til råds.. Manden må vøre lidt skidso..
Men nu er der jo kommet en løsning så man ikke behøver lave testpoint på siemenstelefoner mere...
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 14-05-04 08:26

jeg har nettop læst lidt op det
men har ikke fundet ud af om det kan klares via universalbox
eller hvordan

skal lige have det afprøvet i nærmeste fremtid

hilsen Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : nenita

Dato : 14-05-04 08:35

Tak for svaret helloo.dk.
Jeg har lige været inde på din side med gratis unlock. Jeg har fået koden. TUSIND TAK.
Du får "alle" de her point for den sober og ærlige markedsføring af dit gratis unlock.

Nenita