/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ISDN / Spørgsmål
10  dk 160
Køfunktion på telefon...?
Fra : Flash77
Vist : 1153 gange
50 point
Dato : 12-05-04 12:25

Er det muligt at få en funktion tilknyttet sit abonnement der gør at folk bliver stillet i kø når de ringer til en og får at vide at de nu er nummer x i køen?

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 60 point
Dato : 12-05-04 12:40

Nej, det kræver at du anskaffer et omstillingsanlæg med funktionen indbygget

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 14-05-04 08:52

Tak for svaret Better_Performance.

Kommentar
Fra : Nider

Dato : 28-02-11 09:35

Hej

Så skal du have flere linjer eks. IDSN med et omstillings-anlæg på eller en IVR boks. Omstillingsanlægget kan du få til en fornuftig pris her http://www.omstillings-anlaeg.dk