/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
nokia 3310
Fra : hcrone
Vist : 274 gange
10 point
Dato : 12-05-04 11:23

Jeg har en nokia 3310 der bliver ved med at lade, er der nogen der ved om opladningen også styres af telefonen ?
Batteriet bliver opladet, men jeg skal huske at tage den ud af laderen efter 1,5 til 2 timer, ellers fortsætter den med at oplade, så batteri og oplader bliver meget varme (problemet er at den ikke stopper ladningen, selv om batteriet er helt opladet)

Kommentar
Fra : bixen

Dato : 12-05-04 11:36

dette er heller ik nomalt vi har selv 3310 og det er sån at man selv skal tage oplader ud når man kan se at den er klar.

byens bedste unlocker

www.denlillebix.dk

Kommentar
Fra : Bettepop

Dato : 12-05-04 12:45

Hej
Du burde gå hen til nærmeste tele forhandler..... eller der hvor du har købt den.....
de burde kunne gøre noget...
Ellers pas på..... de kan godt eksplodere.. det er hørt før!!!!

Bettepop

Kommentar
Fra : Rastafari

Dato : 13-06-04 22:44

Historien om batterier der eksploderer er sand nok.. MEN.. det har til dato KUN været uoriginale batterier. At kontakte forhandler eller værksted ville være det rigtige. Prøv f.eks. www.telecare.dk