/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
man skal brænde cd`er
Fra : dayworker24
Vist : 301 gange
30 point
Dato : 10-05-04 16:31

jeg skal brænde nogle film ud fra min computer på cd-r så man kan se dem på dvd`en gerne med nero 5 eller 6 hvis i kender andre brænder programmer der er bedre så sig til. Jeg ved bare ikke hvordan man skal gøre gerne en nem forklaring dog skal det det gerne virke

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-05-04 16:39

Jamen kan du ikke læse vejledningen til nero eller hvad du har.
Biblioteket har stakkevis med bøger i emnet.
Det lader sig ikke gøre at skrive en vejledning med få ord her.

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 40 point
Dato : 10-05-04 16:47

Hejsa

Hvis filmene ikke er for store til en almindelig cd skive-så gør følgende.

Åbn nero
Vælg video cd eller supervideo
Klik på knappen ny
Find den mappe hvor dine film ligger
Og træk dem med musen over til venstre
Når du har den eller dem over-så klik på åbne-cd-skriv-dialogen
Og så klikker du bare på skriv
Når den er færdig så kan du se filmen i din dvd afspiller.

Sådan gør jeg.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Cornell24

Dato : 10-05-04 18:04

Hvis filmen er i DivX format eller lign. (AVI) kan din dvd-afspiller sikkert ikke afspille dem.

Det skal være mpeg format. ellers gør som briani forslår...

Godkendelse af svar
Fra : dayworker24

Dato : 22-06-04 19:04

Tak for svaret briani.