/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvilken dansk Sang og Solist
Fra : kallika
Vist : 2605 gange
100 point
Dato : 10-05-04 10:51

Hej er der nogen kloge hoveder der kan hjælpe mig med en sang.Jeg husker kun et par sætninger i sangen.De lyder sådan her " og det var diset og rigtig dårlig vejr,ja det var diset og rigtig dårlig vejr.Tusind tak på forhånd.

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 10-05-04 12:21

lyder lidt som Voldborg eller måske Søren Jacobsen

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 10-05-04 12:30

Det kunne lyde som "Fisker Thomas", men langt fra sikker.
/PG

Accepteret svar
Fra : myg

Modtaget 100 point
Dato : 10-05-04 18:51

Det er en børnesang, der hedder: Vinduespudseren af/med Bjarne Jes Hansen og Niels Martinussen

Hilsen myg

Kommentar
Fra : kallika

Dato : 12-05-04 07:03

Hej myg.Tusind tak for dit rigtige svar.Jeg kunne huske den fra skolen,solisten lyder ikke rigtig,men melodien og teksten er god nok.Måske var det min musiklærer der har sunget den for os i skolen dengang.Endnu en gang tak for svaret.

Godkendelse af svar
Fra : kallika

Dato : 12-05-04 07:21

Tak for svaret myg.