/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Jeg skal betal 7000 for skift af bagpane~
Fra : Bragesvej
Vist : 588 gange
50 point
Dato : 08-05-04 15:51

En ok pris? (hos Toyota)

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 08-05-04 16:09

Øhhee....Bilen er en Toyota Previa (93)

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 08-05-04 16:17

Alt har sin pris. Også toyota, så prisen er vel ikke urimelig....

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-05-04 16:31

Det er vist lige rigelig, måske skulle du få det lavet i Tyskland, eller sverige.
Prøv at skrive: gebrauchtteile+auto i google.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : egoland

Modtaget 50 point
Dato : 08-05-04 18:46

Hvis jeg var dig, ville jeg ikke lige spørge Toyota om det, med mindre man var ude på at blive rippet! Til en bil i den alder findes der bunkevis af u-originale dele, der er nøjagtigt lige så gode som de originale, ofte enda fra den samme fabrik, der laver de originale, de kommer bare ud af den anden port!
Kør lidt rundt til de små mekanikere i området en dag du har tidligt fri, og bed dem komme med et bud. Hvis det kun er, som du siger, nemlig bagpanelet, burde det kunne gøres for under en par tusser, og meget billigere, hvis du selv tager kofangeren af!

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 08-05-04 22:27

Det er alt for dyrt.Hvis jeg havede giddet skulle jeg gjort det for 6-700 kr.Men jeg orker ikke fuske mere.
Alimak

Kommentar
Fra : egoland

Dato : 09-05-04 10:39

Enig med alimak: Hvis det er lige til at gå til, kofangeren afmonteret osv. burde det være prisen på at gøre det "fusket", men hvis du så kører på et værksted, skal der moms osv. oveni, = en tusse. Skal værkstedet så også af- og påmontere diverse, har vi prisen på to tusser, som jeg skrev 8/5.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 09-05-04 13:44

Ja delen er sku ikke den dyre 300kr og det gider jeg ikke går ud og købe uoriginal og spare 25kr på
Men måske man skulle spørge en privat...

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 09-05-04 13:48

Er der et sted man kan se (Her på Nettet) et bagpanel? så man kan se hvor langt ind det går under vognen?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-05-04 23:36

Nej det er jeg bange for der ikke er, sådanne billeder ses yderst sjældent, men du kan jo købe den, så kan du hurtigt se hvordan den skal sidde.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 10-05-04 07:34

Ja det kan jeg jo, var bare intereseret i at vide hvor lang den rækker ind under vognen feks en 1/2 meter?

Kommentar
Fra : egoland

Dato : 10-05-04 14:54

Nu er kofangeren på sådan en previa jo lidt stor, så mon ikke bare den sidder skjult lige inde bag ved. Den går i hvert fald ikke særligt langt ind bag under bilen. Klokkerholm, som er en af de største skaringsdels-leverandører, har den i hvert fald ikke, så mon ikke man bare tager et ganske almindeligt stykke plade og bukker lidt i facon? Se evt. klokkerholm.com

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 12-05-04 08:32

Fadt en lokal pladesmed det laver det for 1 tusse incl alt, han siger det slet ikke er nødvendigt at udskifte hele panelet

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 12-05-04 08:33

Tak for svaret egoland.