/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Kan du noget?.
Fra : EKP
Vist : 519 gange
20 point
Dato : 28-05-01 01:09

Jeg har en god idé der ligger og samler støv på skrivebordet, af den simple grund at projektet er for stort. Derfor søger jeg en stabil og kreativ person, der har et ønske om at blive selvstændig (måske igen)og indgå i et godt team.
Projektet er en internetydelse til erhvervslivet.
Alt grundliggende arbejde er lavet, så nu mangler projektet bare endnu en arbejdsom person. Der er ingen investering og ingen mulighed for at miste penge. Så få fingeren ud og bliv selvstændig.
Jeg er bosiddende i Østjylland.

Accepteret svar
Fra : gandalf

Modtaget 20 point
Dato : 28-05-01 12:09

Hej EKP,

Jeg er selvstændig konsulent, og er altid klar på nye spændene opgaver, hvis der er hold i dem. Så jeg kunne bestemt godt tænke mig, at høre om dine planer, og dit projekt.

Mvh Gandalf

Kommentar
Fra : EKP

Dato : 28-05-01 12:16

Det lyder da godt. Kontakt mig på mailto:esben@web-noglen.dk
På forhånd tak

Godkendelse af svar
Fra : EKP

Dato : 28-05-01 13:07

Tak for svaret gandalf.

Kommentar
Fra : rene2u

Dato : 17-07-01 08:41

Mangles der endnu en yderst arbejdsom og kreativ person, giv mig da et praj.
MVH
Rene

Kommentar
Fra : EKP

Dato : 18-07-01 17:31

Hej Rene

Min mailadresse er : esbenkasper@oncable.dk

Glæder mig til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Esben Kasper Pedersen

Kommentar
Fra : tess

Dato : 12-09-02 12:43

Synes det lyder spændende, men kunne selvfølgelig godt tænke mig at vide mere.

Hilsen Tess

email:helleforman@12move.dk

Kommentar
Fra : kurhen

Dato : 11-01-03 11:45

Hej. Jeg har ogsð et godt pojekt, der mangler en person med rimelig kendskab til eb/hjemmeside. projektet er en MLM baseret forretning, hvor ingen bliver"bondefanget".
Betalingen kunne være en del af kommende overskud, eller en del af forretningen.
Er du interreseret sð send en e-mail til mig på gmg@e-mail.dk
Kurt