/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Overskuelighed over udbyder/forbindelse
Fra : jysch
Vist : 437 gange
100 point
Dato : 03-05-04 20:46

Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe af spørge i - men nu prøver jeg.

Jeg har en fastnet telefonforbindelse og en adslforbindelse ved tdc. som jeg betaler ca. 1500 kr. for kvartalet, men er lidt i tvivl om jeg kan få det billigere.

Jeg vil stadig beholde min alm. telefon, men syntes det hele virker meget uoverskueligt.

Det kan være der er en eller anden som er mere inde i det end mig, som kan forklare mig det.

samtalerne betales over telia 1010.

Mvh. Jysch

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-05-04 20:52

Der findes masser af billigere tilbud, bl. a. CyberCity, men jeg har personligt valgt at betale den dyrere TDC pris og så nyde godt af stabilitet og en hastighed, der svarer til det jeg betaler for.

Du kan jo prøve at tjekke priser her:
http://www.teleprisguide.dk/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-05-04 20:53

Vi betaler hos TDC 359 kr/måned for adsl forbindelse.

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 03-05-04 21:22

Hvis de 1500 kr er incl moms er det da prisen + - 50 kr og med den support TDC har ville jeg ikke spekulere på skift

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 03-05-04 21:23

Hvis de 1500 kr er incl moms for tlf + netforb, er det da prisen + - 50 kr og med den support TDC har ville jeg ikke spekulere på skift

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 03-05-04 21:23

UPS

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 03-05-04 23:40

du kan få adsl billigere og hurtigere hos cybercity! ca 1200 for en 2048/128 forbindelse. Meget stabil (har faktisk kun fået eet udfald af 5 minutters varighed de sidste 5 måneder) Det gælder uanset hvilket fastnet selskab du er på!

Godkendelse af svar
Fra : jysch

Dato : 01-06-04 08:43

Tak for svaret tedd.