/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
hej
Fra : Nikker
Vist : 332 gange
50 point
Dato : 03-05-04 18:30

er der nogen harball nørder her inde der kan hjælpe??
jeg har en beretta med gas u blowback, den skød fint da jeg fik den men due r det som om den ikke skyder så hårdt og lang mere og lyden er ikke så god som den var i starten nogen de rkan hjlæpe??

mvh Nikker

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-05-04 18:33

????? Skyder du fisk??

Kommentar
Fra : Dkkasper

Dato : 03-05-04 18:34

Måske de ikke bider på krogen... en beretta skulle være god til "torsk" Har jeg hørt...

Kommentar
Fra : Nikker

Dato : 03-05-04 18:38

er er sq sjove var hehe ej men er der ikke nogen der kan hjælpe
hvor skal jeg ellers spørge henne?? her inde er der ikke noget der hedder harball vel?

mvh nikker

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-05-04 18:40

Du kunne have valgt Sport eller "Andet fritid"

Grunden til je goverhovedet nævvner det er, at der er brugere som abonnerer på forskellige grupper, og ved at finde den "rigtigste" kategori for dit spørgsmål opnår du det, at brugere der måske har dit svar ser spørgsmålet selvom de ikke er online

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-05-04 21:36

Den er vel blevet utæt eller slidt
Mvh Sune

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 04-05-04 08:21

prøv at rense den med dertil indrettede midler.......fås hos enhver jagt/fiskeri/fritid butik

ellers en piperenser med sprit.....husk olie bagefter......(symaskine eller våben)

mvh

Kommentar
Fra : molokyle