/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
motrola 920 a
Fra : lassse
Vist : 456 gange
150 point
Dato : 02-05-04 22:55

hej
der er nogen der kan hjælp mig. jeg har en 920A jeg har hentet nogle musikvideo ned op den fra 3´s hp. man jeg kan ikke ligge dem ind på min sd card. hvordan kan jeg gøre det. for der er jo ikke særlig meget plads på tlf.
Hilsen lasse

Kommentar
Fra : aroma

Dato : 02-05-04 23:17

Har du prøvet at se på Motrola hjemmeside?

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 02-05-04 23:52

Med hensyn til kortet kan der jo des. ikke være mere på end kortet understøter. Det kan vi ikke rigtig hjælpe med, men køb et nyt kort a920 understøter op til 256 mb og 512 hvis du ikke har noget imod lidt støere loadtid.

Sæt fon til computer, det siger du ikke du har problem med så jeg går ud fra det ikke er noget problem... filerne skal ligge i d:\(sd-kort)media files\video\unfiled
Det er vigtig at de ligger i 3 mappe og ikke bare under video, da fon'en eller ikke kan finde dem.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 02-05-04 23:56

Video skal være MPEG4 format for at virke på tlf

Accepteret svar
Fra : solgaard

Modtaget 150 point
Dato : 03-05-04 16:21

Løsning på dit problem, så man kan kopiere videoer fra tlf'en over på kortet.....

Det du skal gøre er at gå ind i din browser og åbne en ny side hvor du skriver FILE://c:/

der efter får du vist dit c: drev ligesom en file manager....

så finder du det sted hvor du har gemt de downloadede videoer

når du har fundet dem så trykker du på den video fil du vil flytte til kortet

når du har trykket på filen så går der lige lidt tid inden der sker noget

det der sker er at tlf'en laver en simulation af en download..

lidt efter du har trykket på filen begyndeer den at afspille ligesom om du lige har downloaded den fra nettet og boksen med hvor man vil gemme filen kommer frem.. nu kan du så vælge at gemme den på dit SD kort i stedet for...

dette trik virker med alle låste filer fra 3

Godkendelse af svar
Fra : lassse

Dato : 03-05-04 19:08

Tak for svaret solgaard.