/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Steam...
Fra : BoTsY
Vist : 405 gange
150 point
Dato : 02-05-04 16:31

Den der mail Validation Mail man får når man skal bekræfte ens mail. Jeg modtager ingen Validation Code... Hvad kan jeg gøre?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-05-04 16:40

Der er stor chance for at du har givet en mail som ikke passer helt.
Emesen.

Kommentar
Fra : BoTsY

Dato : 02-05-04 16:46

Ja, men jeg har prøvet 3 forksellige mails.. (logik.. det første man tjekker..)

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 02-05-04 16:48

Hvis du har skrevet din emailadresse korrekt, skal du bare have lidt tålmodighed....Den er lang tid undervejs, men skal nok komme.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-05-04 16:48

Ja ja - men det var bare lige en indskydelse.
Emesen.

Kommentar
Fra : BoTsY

Dato : 02-05-04 16:51

Men jeg har venten 55 minutter nu.. den kommer ikke... ikke til en eneste af de mails jeg har oplyst...

Accepteret svar
Fra : TQsen

Modtaget 160 point
Dato : 02-05-04 16:56

Jeg ventede næsten 2 timer på min
Men den kom......

Kommentar
Fra : BoTsY

Dato : 02-05-04 19:12

DEN KOMMER STADIG IKKE!!! Hvad skal jeg gøre? JEG HAR VENTET I OVER 4 TIMER.. !!

Kommentar
Fra : Tha_T.I.M.C

Dato : 02-05-04 19:25

Bare rolig.. den kommer... ellers bare start steam forfra... så gå ind og lad som om du skal t a spille en bane.. og så nå du prøver a join en server kommer den op og vil have koden.. og så beder den dig om skrive din mail igen.. sådan kom min kode da jeg havde gjort det..

- Tim...

Kommentar
Fra : BoTsY

Dato : 02-05-04 19:32

er der ikke nogen der bare kan skrive hvad der stod i deres mail..
og så prøver jeg det.. ?

Kommentar
Fra : Tha_T.I.M.C

Dato : 02-05-04 19:54

kan ikk lade sig gøre jo... det er ligesom med Cd keys.. der kan altid kun være 1 online med en bestemt kode.. for hvis der er flere kan kun en spille ad gangen...

- Tim...

Godkendelse af svar
Fra : BoTsY

Dato : 03-05-04 18:57

Tak for svaret TQsen.