/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Afleverede film til Blockbuster forsvund~
Fra : mariaLangorere
Vist : 796 gange
40 point
Dato : 02-05-04 09:43

Jeg har levet en DVD film hos Blockbuster jeg dagen efter inden lukketid afleverede i butikken. kvittering får man ikke da man skal benytte "brevsprækken" ved kassen.
Nu en uge efter har jeg modtaget regning på 350 kr.
Er der nogen der har ligende erfaringer?
Hvad gør de hvis man ikke smider 350 kr. efter en DVD, de har et eller andet sted i deres butik?
Kan man ende i retten?
Bliver man optaget på deres videokamera, og kan bruge det som bevis?

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 50 point
Dato : 02-05-04 09:48

Hvis Blockbuster accepterer aflevering i brevsprækken uden kvittering.
Så har de et problem.

Godkendelse af svar
Fra : mariaLangorere

Dato : 02-05-04 09:50

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 02-05-04 09:54

Det har jeg også været udsat for. Du skal gå ned i den pågældende Blockbuster og få en snak med chefen. Forklar ham/hende situationen.
Du HAR jo afleveret filmen inde i butikken, og hvis de har video-overvågning må du jo være til at finde derpå.......