/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Cd brænder med variable gaps????
Fra : 60616345
Vist : 338 gange
200 point
Dato : 01-05-04 14:30

hej derude!!!

jeg søger en brænder der understøtter det så kaldte "variable gaps" efter hvad jeg har fundet ud af at man kalder det (http://www.sa.dk/sa/itogarkiv/teknologi/cdr.htm)!!! som gør at man foreksempel kan brænde musik cd'er uden pause imellem nummerene!!!

også var det jeg ville spørger om der er nogen der kan hjælpe mig med at finde en brænder der undersyøtter "variable gaps"???

mvh.
Morten Kristensen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-05-04 14:35

Det kan du roligt regne med at alle brændere gør i dag! Det er jo osse en gammel faq du har linket

Kommentar
Fra : 60616345

Dato : 01-05-04 14:38

hej igen!!!

hvis der nu står at en brænder understøtter "Writing Methods CD: DAO (disc at once), SAO (session at once), TAO (track at once) with zero gap, variable or fixed packet, multisession"

Altså det der "(track at once) with zero gap, variable or fixed packet" betyder det så at man kan brænde musik cd'er uden pauser????

mvh.
Morten Kristensen

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 210 point
Dato : 01-05-04 14:43

zero gab! ja. I de fleste brænderprogrammer kan du indstille hvor meget gap du vil ha, og som sagt understøtter alle brændere i dag variable gap! En god og billig cd brænder er Lite-ON

Kommentar
Fra : 60616345

Dato : 01-05-04 14:48

Hmmm... du svare hurtigt!!!

kan du så ikke lige linke til en side hvor jeg kan se at foreksempel en Lite-ON understøtter det???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-05-04 14:56

Tro mig det gør den, jeg har selv en Lite-On
Du er åbenbar svær at overbevise!

http://www.liteonit.com/ODD/english/e_product/e_ltr52327s.asp

Jeg har haft brændere næsten helt fra dengang de kom frem. Min først var en mitsumi 4x brænder og den understøttede det. Det var i 1996 eller før

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-05-04 14:59

Det link du henviser til er en temmelig gammel artikel. jeg vil tro den er fra 1997 eller 98! Win98 kom i 97!

Kommentar
Fra : 60616345

Dato : 01-05-04 15:10

jamen så siger jeg tusind tak for svaret og fordi at du svarede så hurtigt syntes jeg sgu lige at du skulle have 100 point til!!!

Godkendelse af svar
Fra : 60616345

Dato : 01-05-04 15:11

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-05-04 15:12

Det var så lidt God fornøjelse med din nye brænder