/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
KAN MAN: FLERE CD DREV
Fra : masimo
Vist : 366 gange
170 point
Dato : 01-05-04 13:09

Kan en com. understøtte flere cd-drev?

Fx... Jeg har en kombineret cd-brænder og cd afspiller! Som begge virker fint, men kan ikke afspille dvd (logisk)!
Så jeg overvejer at få mig et dvd-drev! Og gider ikke at købe en Dvd brænder også ! Da det koster en mindre formue.
Men jeg vil ikke undvære min cd-brænder?

Så kan man installere Båden den kombineret cd-brænder og cd-afspiller + dvd drevet ! på samme com.?

Det skal nok også lige siges at jeg har 2 hdd også installeret på min com.?!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-05-04 13:11

Det går udmærket, min pc har cd med brænder og dvd drev

Accepteret svar
Fra : olefahnoe

Modtaget 180 point
Dato : 01-05-04 13:12

Hej Masimo

Du kan normalt have 2 hdd og 2 cdrom drev i en pc

så du kan godt have din cd-brænder og et dvd-drev i din pc.... Det har jeg i min lige nu..

Ole fahnoe

Godkendelse af svar
Fra : masimo

Dato : 01-05-04 13:12

Tak for svaret olefahnoe.

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 01-05-04 13:14

selv tak god weekend