/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
historik
Fra : hagbart1
Vist : 306 gange
200 point
Dato : 01-05-04 08:16

Hvordan sletter man spørgsmål,evt.hele historikken.Mvh.hagbart1.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 01-05-04 08:43

Kan desværre ikke lade sig gøre.
Spørgsmål kan dog slettes hvis der ingen indlæg har været til det.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-05-04 09:51

Du kan evt. spørge service@kandu.dk om de vil slette bemeldte spørgsmål for dig, hvis du har en god grund til at forlange dette. Dette er jo en BBS og ikke et chat-room

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-05-04 10:39

Det kan du da ikke og der skal virkelig være en god grund til at blive slettet du ku feks prøve hvor mange gange du skulle svine redaktionen til før du blev slettet
det er der andre der har prøvet
Hav en god dag
Mvh Sune

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-05-04 11:39

Nej Suno, det er kun svarerens svar der bliver slettet, ikke hele spørgsmålet.

Hav en god dag you to.

ellebye

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-05-04 12:02

Et spørgsmål, med 17 indlæg er blevet slettet, så det kan lade sig gøre.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-05-04 23:27

Er du der Hagbart ????
Mvh Sune

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 14-05-04 22:38

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu for over 10 dage siden og fået svar.
Det er almindeligt i kandu at man takker for hjælpen. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-05-04 22:27

Husk at lukke spørgsmålet
Mvh Sune

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-05-04 22:52

Du kan alligevel ikke slette det og få pointene tilbage.
Kun kandu kan slette det.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-05-04 22:53

Hvis du kun vil slette de ubesvarede spørgmål du kan se, når du trykker på dit EGET profilnavn, kan du gøre dette ved at gå ind i spørgsmålet, fjerne fluebenet nederst, hvor der står : Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. ..og så trykke : [Send Indlæg]. Du har dermed frameldt abonneringen på spørgsmålet og så forvinder det fra din historik oversigt.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-05-04 22:57

...men hvorfor skulle man også det ? Jeg har da kun omkring 350 ubesvarede spørgsmål liggende, jeg deltager i, som jeg stadig nysgerrigt venter på bliver besvaret

</MOLOKYLE>