/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
FENG SHUI???
Fra : sazzy
Vist : 498 gange
50 point
Dato : 29-04-04 21:49

Hejza!
Ved ikke om det her emne er det rigtige sted at søge på, inde på kandu, men nu forsøger jeg.
Jeg er interesseret i at indrette mit værelse med feng shui og jeg vil ikke have en bog, men en feng shui konsulent til at komme og se på mit værelse og indrette mine nyindkøbte møbler ordenligt.
Kender I nogle feng shui konsulenter som besøger folks hjem og hjælper med at indrette deres rum i feng shui stil, må I meget gerne skrive evt. hvad deres hjemmeside er eller hvordan man kommerr i kontakt med dem.
Håber på mange svar og håber ikke at I har misforstået mig, for jeg ved godt hvad feng shui handler om at få den rette stemning osv.
hilsen Sazzy

Accepteret svar
Fra : Chamira

Modtaget 60 point
Dato : 29-04-04 21:59

Hej Sazzy

Du skriver ikke hvor du bor, så her er 2 muligheder:

Liste over Feng Shui konsulenter:
http://soeg.jubii.dk/indeks/Fagregistret/Designvirksomhed/Indretningsarkitekter/FengShuiKonsulenter/

København
http://www.fengshui-konsulent.dk/
Feng Shui - rådgivning
Konsulent Nanna Sloth Møller
co.Kieler Architects A/S
Jagtvej 169B
2100 København Ø
info@fengshui-konsulent

Jylland
Christina Verge Østergaard
Bülowsgade 56 2 tv
8000 Århus C
Telefon: 8619 2440
Mobil: 2992 3525
christina@powerfulimpact.dk
www.powerfulimpact.dk

Mvh/Mira

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-04-04 22:00

http://www.netnaturdoktoren.dk/feng_shui.htm
Måske finder du en her.
Skriv Feng Shui på google, der kommer 1,2 millioner sider
Velbekomme.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-04-04 22:05

Håber på at denne side kan vises, der er flere konsulenter

http://soeg.jubii.dk/indeks/Fagregistret/Designvirksomhed/Indretningsarkitekter/FengShuiKonsulenter/

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-04-04 22:07

Ups undskyld, havde ikke set at Chamira havde den samme henvisning

Godkendelse af svar
Fra : sazzy

Dato : 01-05-04 16:39

Tak for svaret Chamira.