/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hjælp til køb af PDA
Fra : tbayj
Vist : 257 gange
50 point
Dato : 29-04-04 12:36

Jeg har overvejet at købe en Toshiba Pocket PC e350. Er der nogle som kender den og ved om man også kan lægge mp3 og film ind på den? Er det et godt køb?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 29-04-04 13:22

Det er da bedst du selv læser lidt om den:

http://www.tweak.dk/tests2.php?id=39

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 29-04-04 13:23

Så kan du lettere drage dine egne konklusioner.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 29-04-04 13:25

Den test har jeg dog læst. Det lyder godt. Men jeg vil gerne høre fra andre som har haft én. Måske en anden de hellere vil anbefale.

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 60 point
Dato : 29-04-04 13:35

Om lidt kommer der helt sikkert een, der lige har en sådan pocket PC og lige netop kan anbefale den.
Mit motto, det er nok ikke ret mange der har en sådan, så de læser også blot spicifikationerne og siger god for den, (vel at mærke uden at have en sådan),

Ellers sammenlign den med flere og sæt fordele og ulemper overfor hinanden. det er umiddelbart den bedste måde at bestemme sig på.

mvh
ellebye

Godkendelse af svar
Fra : tbayj

Dato : 15-05-04 18:29

Tak for svaret ellebye.