/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
hjælp til is-opsats...
Fra : Toupie
Vist : 637 gange
200 point
Dato : 29-04-04 10:52

Jeg mangler lige en rigtig god ide til en is-opsats.

Det er alm. is, lavet i 3 forskellige størrelser, der så skal stå oven på hinanden men med mellemrum mellem lagene á la bryllupskage... Nogen der har en god ide til hvad jeg kan sætte mellem lagene????

// Toupie

PS: forhøjer til 200 point, for et godt svar.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-04-04 12:21

Jeg er ikke sikker på jeg helt er med på hvad du mener, men hvis det er selve opsatsen du efterlyser ideér til selv at lave, så er der en god skitse her..

http://www.bager-kim.dk/tips/sadan/bryllupsopsats.htm

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-04-04 12:27

Cremaygirl
Det er da derhen ad og ideen er god nok, problemet er bare at jeg ikke har tid til, at lave sådan en opsats

Det jeg havde tænkt, var noget jeg kunne ligge/sætte mellem lagene f.eks. noget spiseligt, der "løftede" det næste lag. Det behøver ikke være mere end 5 cm. eller sån´t......hvis det overhoved kan lade sig gøre

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 200 point
Dato : 29-04-04 12:36

Hej Toupie

Hvad med at lave kransekageringe til at sætte mellem is-lagene?

Bare en idé.

MVH
Camillasmoster

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-04-04 13:45

Camillasmoster

Genial ide dem kan jeg nu heller ikke nå at bage, men mon ikke der er en bager der lige ligger inde med 2 ringe jeg undersøger lige sagen...

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 29-04-04 13:56

Camillasmoster, dit forslag fik lige mine tanker i sving bunden på den nederste is skal være nøddemarengs, så jeg laver da bare også nogle ringe samtidig........så tusind tusind tak for hjælpen

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-04-04 14:01

Hvad med kokustoppe?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-04-04 14:29

Tedd: Du kan selv være en top

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-04-04 14:35

Og det skulle komme fra en snurretop

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-04-04 15:49

Tedd: Skal vi snurre sammen??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-04-04 16:31

Håber ikke du blir svimmel let så!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-04-04 16:42

Tedd: Hmm........det gør jeg vist, så det går ikke

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-04-04 16:47

Håber ikke du har vandseng så?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-04-04 16:48

Den var fræk, men du kostede mig osse lige 20 point

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-04-04 17:23

Ja, kan man ikke tjene 200 point, kan man altid fyre morsomheder af...

Herligt med godt humør!

Camillasmoster

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-04-04 21:57

Tedd: nope, jeg har ingen vandseng

Camillasmoster: Tedd er altid i herligt humør