/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Arkitekt
Fra : mette0409
Vist : 698 gange
20 point
Dato : 28-04-04 10:39

Vi skal til at bygge nyt hus næste år, og vi kunne gost tænke os et lidt mere utradiotionelt/specielt hus. Er der nogle der har en god erfaring med en super-kreativ arkitekt/firma, så vil jeg gerne høre nærmere.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-04-04 10:47

Jens Ole Laursen, fa. Birch & Svenning er en af de skøre. Om han laver enfamilieshuse aner jeg ikke. Hvor er vi henne i landet?

Kommentar
Fra : mette0409

Dato : 28-04-04 10:49

Tak vi er i nordjylland

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-04-04 10:54

HP Huse i Harken har jeg arbejdet sammen med engang. Husker dem som særdeles kompetente og omhyggelige. Hvad deres fantasi siger, ved jeg ikke. Husker deres plads som en særdeles "glat" plads, dvs 0-bøvl.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-04-04 10:55

Harken = lige syd for Hjørring!

Kommentar
Fra : mette0409

Dato : 28-04-04 11:01

Jeg kender godt firmaet, da jeg selv bor i Hjørring. Tak for hjælpen, jeg prøver mig frem

Accepteret svar
Fra : esim

Modtaget 30 point
Dato : 28-04-04 11:08

Jeg har lige fået lavet en tegning, og jeg brugte en der er kendt for sine utraditionelle påfund. Han laver ikke ret mange tegninger mere, men kan du overtale ham, så er jeg sikker på at du kan få et godt og anderledes byggeri.
Han hedder Thyge Thygesen, og bor i en lille by der hedder Holmgård lidt syd for Hobro, når ellers han er hjemme fra sin bolig i Sydfrankrig.

Godkendelse af svar
Fra : mette0409

Dato : 28-04-04 11:10

Tak for svaret esim.