/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Permanent hårfjerning med laser
Fra : Signepigen81
Vist : 2835 gange
10 point
Dato : 27-04-04 13:03

Hejsa,
Er der nogen som har prøvet permanent hårfjerning med laser (evt. på Ellipseklinikken i Kbh eller på privatklinikker på Sjælland)?
Jeg overvejer at få det gjort, så vil meget gerne høre om erfaringer og evt. anbefalede steder på Sjælland.
Har set at det er meget individuelt, hvad de forskellige steder tager for det.
(Jeg ville gerne have fjernet hårerne på mine ben og under armene.)

Håber der er nogle som kan hjælpe mig, så jeg kan træffe de rigtige valg.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 20 point
Dato : 27-04-04 13:15

Hej Signe
Min bedre ½-del har fået fjernet hår (af to omgange) på benene med rubin-laser. Ditto fik hun lavet "bikinisnit" med samme. Jeg kan ikke huske klinikkens navn - ligger i Vejle (lillemor er på arbejde, så jeg kan ikke spørge).
Fjernelsen blev foretaget for 4 år siden... og holder stadig (kan jeg da se)
Held og lykke med det
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-04-04 13:16

NB: Du kan læse lidt om "rubinlaser" på denne side http://www.dadlnet.dk/ufl/ufl2050/v_p/33846.htm

Kommentar
Fra : miomis

Dato : 27-04-04 13:48

Jeg har fået behandling med Ellipse. (Ellipse udsender en kort impuls af et meget intenst lys inden for det synlige lysspektrum)
Mon ikke det er det du mener med laser!

Først prisen; Vil du give mellem 12.000-20.000 kr.? (ja det afhænger af hvor mange gange du skal "afsted"!)

Knuz
Miomis

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-04-04 13:54
Godkendelse af svar
Fra : Signepigen81

Dato : 28-04-04 22:38

Tak for svaret CLAN. Der er bare et mindre problem - Jeg bor på sjælland, så der er liiidt langt til Vejle *s* men jeg vil da undersøge muligheden med Rubin-laser, som flere andre også har informeret mig om...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-04-04 08:47

Hej Signe
1000 tak for points.
Jeg vil nu ikke fortvivle, da der med garanti også findes klinikker på sjælland. Den ene af dem jeg "linkede" til ligger i Køge (her er også en prisliste).

http://www.laser-klinik.dk/

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 29-04-04 09:26

Hej Søren,
Det kunne være dejligt, hvis du kunne spørge "lillemor" om navnet på den klinik, hun fik det gjort på. Jeg kan jo altid håbe at det er en kæde, såder ligger én herovre også.
Hvor mange gange var hun derhenne før alle hårerne var væk og var det skinneben eller også lår, hun fik fjernet hår på? Har læst på nogle hjemmeside, at det kun holder i 2-4 uger og så lyder det virkelig dyrt!!
Hvor meget kom hendes til at koste?
Undskyld hvis det er lidt for mange spørgsmål, men jeg vil så gerne have så mange oplysninger fra alm. personer og ikke fra selve klinikken, for de kan jo sige hvad som helst til en.
(Det er første gang jeg benytter mig af Kandu.dk. jeg opdagede først siden i tirsdags. jeg har ikke helt styr på det der med point endnu, men det kommer vel *s*)

Hilsen Signe

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-04-04 11:53

Jeg kommer tilbage, når lillemor får fri
Skidt med points... de betyder ikke det helt store for mig (har tonsvis af dem). Jeg syntes da det går helt fint, du fik da placeret dit spørgsmål under den rigtige kategori. Du formåede at vælge / acceptere et svar, det er der sørme' mange af de "gamle", som ikke kan finde ud af... endnu.
Hvad angår "holdbarheden" af laserepileringen, ja så har det som sagt holdt i en 4 år hos lillemor + reduceret det gevaldigt... men ja, det er dyrt og en behandling er IKKE nok, men det ved du nok nu (eller har læst om det).
Jeg skal nok komme tilbage med flere erfaringer fra "fruen" i huset, når hun får fri

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-04-04 12:40
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-04-04 14:18

Hej Signe
Ja så snakkede jeg lige med min bedre ½-del (Sanne). Klinikken har skam flere afdelinger, også i København se http://www.molholm.dk/shownewslist.asp?ID=21
Prisen bør du snakke med dem om, da den vil varriere alt efter hårvekst, altså hvor meget som skal fjernes.
Sanne er yderst tilfreds og kan kun anbefale Mølholm Klinikken... hun var i Vejle. Vi bor i Grenaa på Djursland.
Held og lykke med det
Søren

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 29-04-04 21:10

Hej Søren (og Sanne)

1.000 tak for alle jeres erfaringer! De har været til stor hjælp!
Hvem ved, måske mødes vi igen til endnu et "mysterie" *g*
Ha' det godt indtil da !

Knus fra Signe

(Forresten, kan man ændre på det med point? - Jeg mener, jeg gav jo kun din første besvarelse 2 stjerner, men nu fortjener den jo det højeste man kan give. Kan man ændre på det eller er det for sent nu??)

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 29-04-04 21:19

Hej igen,
Jeg har lige været inde på Mølholms hjemmeside, men kan ikke finde noget omkring hårfjerning... Mærkeligt... Man fjerner vel ikke bare sådan en behandling, tror I?

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 29-04-04 21:39

Hej igen igen,

Jeg var lidt hurtig før. Nu har jeg fundet det og også skrevet til dem ang. mine ønsker *s*

Lige en sidste ting, hvor meget var I oppe på at skulle betale?? (Tror jeg skal begynde at spare på pengene *s*)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-05-04 10:58

Hej Signe,
Det afhænger helt og holdent at hvor meget hår der er tale om, behandlingerne kan strække sig over flere gange. Sanne fik som sagt ben og bikinisnit lavet på en gang, og skulle så ned igen (mener det var 3 mdr. senere). Altså to omgange alt i alt, og prisen var alt i alt 2.400,- for Sanne. Husk nu at det er priser fra godt 4 år siden.
Jeg vil tro du får alle fakta, når de returnere dit spørgsmål.
Held og lykke med det
Søren

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 26-05-04 11:24

Hej Søren,
Håber ikke du skal betale for at komme til at læse dette her, når det nu er et af dine svar som jeg accepterede som svar. Nåh, men jeg kom i kontakt med Mølholm og desværre er det kun i Vejle at de udfører bahndlingerne og jeg har ikke tid eller mulighed for at tage frem og tilbage til Vejle. Ret ærgeligt

Men så prøver jeg Ellipseklinikken og ser om jeg er heldigere hos dem...

Hilsen Signe