/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Forslag til frisurer til festlige lejlig~
Fra : zetasus
Vist : 10140 gange
200 point
Dato : 25-04-04 14:33

Er der nogle der har gode gør-det-selv "opskrifter" eller fif til opsætning af hår til bryllup, festlige lejligheder og højtidligheder. Jeg har mellemlangt, lyst og forholdsvist tyndt hår. Gerne billeder eller links.

Mvh
Susanne

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 200 point
Dato : 25-04-04 17:00

Prøv at kigge her:
http://www.behair.dk/frisureforslag.htm
Desværre har de mørkt hår men måske lidt inspiration.
Og her:
http://www.oestrogen.dk/visArtikel.asp?PageID=3450
http://hjem.get2net.dk/resting/anne/homemade.htm
Emesen.

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 25-04-04 17:34

hvis du er i besiddelse af de "gammeldags" Carmen-curlers (dem der skal varmes op), kan du lave alletiders frisure. Rul håret op på dem, spray med noget fønspray eller lign. og vent til curlerne er kolde. rul dem forsigtigt ud, vent lidt og red så forsigtigt håret med fingrene eller bare løsne/kramme krøllerne lidt, så ligner du en film-diva. og så godt med hårlak i, så holder det hele aftenen.
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 25-04-04 18:50

for billige penge kan du købe små perler og lign. du kan sætte fast i håret, så ser det ekstra festligt ud.
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-04-04 15:15
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-04-04 15:19

Hovsa...den ene link har emesen allerede givet dig Sorry!

Desuden ser det også flot ud at flette to til tre "løse" fletninger, hvorefter du trækker løse tottet ud af fletningerne og sætter det op som du nu synes ser fedest ud.

Godkendelse af svar
Fra : zetasus

Dato : 19-03-06 11:41

Tak for svaret emesen.