/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Erfaring med kombiovne?
Fra : jysch
Vist : 1181 gange
100 point
Dato : 25-04-04 13:49

Jeg har overvejet at skaffe mig en kombi-ovn. Jeg har en lille bordovn og en mikroovn, og det fylder jo at have 2 stående.

Derfor vil jeg gerne høre om der er nogen som har erfaring med disse ovne.

Mvh. Jysch

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-04 13:58

De virker upåklageligt

Vi har en "ide-line" combi (varmluft,gril,micro m optøning) i sommerhuset.
Pris ca 1000.- kr.

Accepteret svar
Fra : karinrb

Modtaget 100 point
Dato : 25-04-04 15:09

En Electrolux er i alle tilfælde god. Varmluft og micro. Der fulgte en kogebog med og i starten eksperimentede jeg meget ud fra den.
Nu bruger vi den til optøning og opvarmning. Færdigbagning af rundstykker mv. Andre mindre portioner f.eks lasagne til 2 personer og andre ovnretter til 2 personer. Jeg synes ikke den er egnet til større portioner.
Karin

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-04-04 15:26

Kun gode erfaringer, men klart ikke egnet til mere end 2 personer, men så er det også en god investering da man sparer en masse energi ved eksempelvis at varme en stor ovn op. Og selv microdelen taler næsten for sig selv.

Godkendelse af svar
Fra : jysch

Dato : 06-05-04 21:00

Tak for svaret karinrb.

Kommentar
Fra : karinrb

Dato : 06-05-04 21:58

Selv tak,
vi har glæde af vores ovn, håber det samme vil gælde for dig, hvis du køber/har købt én
Karin