/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
CHRISTIAN fra Idols, hvor blev han af!?!
Fra : nullerbullerpige
Vist : 472 gange
35 point
Dato : 24-04-04 15:24

Hej!
Er der nogle som har hørt noget om hvor, Christian, vinderen fra Idols er blevet af? Det eneste jeg kan læse mig frem til er at han skulle ha været klar med et album i februar, men det er jo snart længe siden...
Mvh Nullerbullerpige!

Accepteret svar
Fra : babee

Modtaget 35 point
Dato : 24-04-04 19:31

ja du har egentlig ret
ham har vi da ikke set noget til

Kommentar
Fra : babee

Dato : 24-04-04 19:31

ja du har egentlig ret
ham har vi da ikke set noget til

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 26-04-04 18:29

hva ska vi også bruge endnu én af den slags til..? Du ka jo også spørge hvor Jon er (nåhh, i retten... ) hvor EyeQ er, Fu:el og hvad de ellers alle sammen hedder. De holder jo ikke en meter nogen af dem!!!

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 29-04-04 16:38

Rolig nu, >>KAPTAJN<<
Det er nu heller ikke fordi jeg var så vild med ham, det undrede mig bare hvorfor man intet har hørt fra ham...

Godkendelse af svar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 10-05-04 07:10

Tak for svaret babee.