/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
GRATIS spil ...
Fra : tdj
Vist : 611 gange
120 point
Dato : 23-04-04 02:40

Hej derude!

Spørgsmålet har sikkert været stillet før, men det KAN vel ikke gøres for tit !?!

HVOR er alle de GODE free- og/eller abandonware spil henne?

Jeg mener IKKE små JAVA-spil, spil til mobiltelefoner, kort-spil og brætspil.
Jeg mener IKKE shareware eller DEMO'er.......
Og glem alt om nostalgiske spil som Civilization, Doom o.s.v. Jeg har dem allerede.

Det jeg er efter er spil som America's Army og Hidden & Dangerous (blev gjort gratis,
da 2'eren kom - kan hentes på nettet). Ikke kun skyde-spil, det var bare lige de 2,
jeg allerede har hentet.

Altså højkaliber-spil. Er der nogen, der kan hjælpe?

VH Tdj

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 23-04-04 05:59

Har du prøvet Enemy Territory, det er da ganske under holdende. Kan hentes her:
http://enemy-territory.4players.de:1041/index.php

Hilsen Valentin

Kommentar
Fra : hedefelt

Dato : 23-04-04 08:15

http://gamebird.dk/

fandt jeg en masse gode spil til min gamle bedstefars, næste ligeså gammel PC'er!

Michael

Kommentar
Fra : duckit.dk

Dato : 23-04-04 10:59

Er det nogle specielle spil du leder efter?
Jeg har 3 cd'er med næsten alle abandonware spil på.

Gode klassikere er indianajones, zak mckracken, monkey island,dynablaster,James pond,Rick dangerus.

Kommentar
Fra : tdj

Dato : 24-04-04 23:50

Reset:
Er ved at hente den - glæder mig til at prøve

Hedefelt:
Var lige inde og kigge på gamebird. Hentede også et par stykker.
De er for gamle, men har dog nostalgisk værdi.

Duckit.dk:
Jeg tænkte ikke lige på noget specielt.
Jeg mener spil af en kvalitet vi normalt går i butikken og giver 3-400 kr. for.
Jeg ved der ikke er mange, men de ER der. Og de er svære at finde. Derfor prøver jeg hér.

Jeg kan varmt anbefale America's Army - husk at have en fornuftig netforbindelse!!!!!!!
Hvis i kender det, ved i hvilken kaliber af spil jeg eftersøger.....

VH tdj

Accepteret svar
Fra : HJV9222

Modtaget 120 point
Dato : 25-04-04 00:02

Prøv her http://213.158.119.34/ & der er også meget andet godt havet GRATIS

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 25-04-04 00:43

http://www.gratisspil.dk/

Det er den side jeg bruger.. kanon side!

Godkendelse af svar
Fra : tdj

Dato : 25-04-04 14:55

Tak for svaret HJV9222.