/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
kan jeg bruge vandet
Fra : legind
Vist : 492 gange
70 point
Dato : 22-04-04 11:26

i vores have ligger en brønd som jeg tror er en regnvands brønd eller grundvands brønd
kan jeg bruge vandet til at vande have med kan jeg under søgevandets ph værdi og hvor køber man sådanne strimler

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 22-04-04 11:43

Hej.
Når det er til havevanding ville jeg ikke have betænkeligheder. Med hensyn til det andet, så prøv en planteskole. Du kan evt. ringe først.
Torben

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 80 point
Dato : 22-04-04 11:49

Interessant læsning om vand og brønde.

http://www.fvd.dk/600

Testsæt

http://shop.aquatec-dk.com/group.asp?group=274

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 22-04-04 11:59

Bare vand løs med dette..jeg gør det selv fra en lignende brønd...og bruger det oven i købet til mine toiletter og badevand.

God fornøjelse!!!

Mvh
Palle Jensen

Godkendelse af svar
Fra : legind

Dato : 22-04-04 12:24

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 22-04-04 12:28

Nu kan jeg gå på vandet

mvh
jakjoe