/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Program til skrivning af noder - Linux
Fra : ibenkh
Vist : 510 gange
50 point
Dato : 22-04-04 10:29

Er der nogen, der kender et program til Linux, der kan benyttes til at skrive noder med?

Jeg har prøvet med Musictex, men jeg kan ikke få det til at virke. Er der nogen, der har fået det til at virke?

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 22-04-04 13:39

undertegnede kender ikke noget til det. så held og lykke med at finde ud af noget.

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 29-04-04 19:24

hehehehe.........hvad har du gang i?????? Hvis du vil lave/skrive musik via din puter hvad laver du så med linux??????????? Du er way off!!!!!!!!......linux er oki men ikke hvad angår musik programmering !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .,.......din eneste lille chance er at anskaffe dig en plug in til linux der kan fortolke windows applikationer..........................vh Fluffy

Kommentar
Fra : ibenkh

Dato : 02-05-04 13:37

Jeg vil ikke programmere musikken og vil skrive noderne ned...

Kommentar
Fra : ibenkh

Dato : 02-05-04 13:38

ups der skulle have stået 'men' istedet for 'og'