/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
High FPS Player Models
Fra : zikki
Vist : 467 gange
25 point
Dato : 19-04-04 13:16

Hey
Jeg har hørt noget om at disse High FPS Player Models kan give flere fps??? Hvor mange giver de cirka?
Jeg har også hørt noget og nogen High Fps Weapon Models, kan de også give flere fps?? og hvor mange giver de cirka??

Tak

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 19-04-04 13:40

hva for et spil er det du snakker om?

Kommentar
Fra : zikki

Dato : 19-04-04 13:53

Nååå Ja jeg snakker om Counter-strike 1,6....

Jeg har hørt noget om at disse High FPS Player Models kan give flere fps??? Hvor mange giver de cirka?
Jeg har også hørt noget og nogen High Fps Weapon Models, kan de også give flere fps?? og hvor mange giver de cirka??

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 25 point
Dato : 19-04-04 21:46

Det kommer an på så meget... Måske har du slet ikke brug for dem? Hvor mange fps kører du med nu? Det optimale (og for de fleste maximale) er 99-100... Hvis du kører med det er der ingen grund til at skifte, pånær hvis din fps falder i ildkampe og ved smoke...

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 20-04-04 14:49

en FPS skal bare køre på 70 - 90 så er det fint så ligger du ik mærke til noget hak over hovdet..

Godkendelse af svar
Fra : zikki

Dato : 20-04-04 19:17

Tak for svaret ostemanden.