/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ISDN / Spørgsmål
10  dk 160
Eicon Diva Usb Adsl modem og redhat 7,3
Fra : mikkelmus
Vist : 471 gange
20 point
Dato : 20-05-02 16:56

hej!
jeg har en adsl løsning igennem tiscali og jeg har fået det her smarte modem fra Eicon, jeg ville høre om der er nogen der kan hjælpe mig med en driver, eller fortælle mig hvordan jeg får det til at virke under linux redhat 7,3.
modemmet er et Diva USB ADSL modem, jeg har ledt efter drivere til det, men kan ikke finde dem nogle steder.
Håber nogen kan hjælpe mig.
Mvh. Mikkel.

Kommentar
Fra : mikkelmus

Dato : 21-05-02 10:55

det er ikke de rigtige drivere.
jeg har haft ringet til Eicon, og de har ingen drivere til det.

Kommentar
Fra : mikkelmus

Dato : 21-05-02 10:55

det er ikke de rigtige drivere.
jeg har haft ringet til Eicon, og de har ingen drivere til det.

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 20 point
Dato : 21-05-02 11:34

Der følger en udmærket vejledning med i Linux Redhat. Der kan du finde instruktionen.

Kommentar
Fra : mikkelmus

Dato : 21-05-02 14:23

Hvor kan jeg finde denne manual?
det ender nok med at jeg for en løsning med en router i stedet.
men ellers tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-05-02 21:29

Prøv denne adresse :
http://www.eicon.dk/dk/products/DSL/default.htm
mvh
harald

"mikkelmus" <mikkelmus.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:V38G8.12442$4f4.567076@news000.worldonline.dk...
> hej!
> jeg har en adsl løsning igennem tiscali og jeg har fået det her smarte
> modem fra Eicon, jeg ville høre om der er nogen der kan hjælpe mig med
> en driver, eller fortælle mig hvordan jeg får det til at virke under
> linux redhat 7,3.
> modemmet er et Diva USB ADSL modem, jeg har ledt efter drivere til det,
> men kan ikke finde dem nogle steder.
> Håber nogen kan hjælpe mig.
> Mvh. Mikkel.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>