/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
utæt tank plæneklipper
Fra : carlsen6
Vist : 3045 gange
100 point
Dato : 19-04-04 10:53

hvad gør jeg ældre plæneklipper med utæt tank..det er i toppen den er utæt (revne) den er lavet af plastic..nem at pille af

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-04-04 10:59

Skift den ud hvis du kan, der skulle jo nødigt gå brand i plæneklipperen mens du kører med den.
Du kunne selvfølgelig prøve at lime revnen med noget kraftigt hurtigtørrende lim, men mon ikke tanken alligevel snart er "rustet" op.

Kommentar
Fra : www.hvidevaredele.dk

Dato : 19-04-04 11:01

Hej Carlsen6

Kør hen på genbrugspladsen og snup en tank fra en af de plæneklippere der garanteret er smidt væk her til start af "klippeperioden" grundet rust eller defekt motor - ( Eller blot hysteri over ikke at kunne starte skidtet ! )

Alternativt reparation med evt. plastik padding eller lignende produkt.
( Undersøg først prisen på en ny "universaltank" )

MVH. ( og god høst ! ) - Ole Brink - www.hvidevaredele.dk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-04-04 12:32

Hejsa du kan ikke reparere en plastictank du må ud og have fat i en anden eller evt have fat i en der roder med den slags feks. Mig men mangler lige oplysninger om hvad det er for en model den sidder på osv
Mvh Sune

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 19-04-04 13:37

Plast tanke kan sagtens repareres, har gjort det flere gang i mit tidl. erhverv, både på biler, traktor, buskryder, m.m. men gør det ikke selv, find en plast reparatør der har forstand på det og hør lige efter prisen både på rep. men også en ny , så du har noget at sammenligne prisen med.
Man skal nemlig finde ud af hvilken plast materiale det er og bruge samme materiae til at lukke revnen med, det tager under 10 min at leve en mindre skade.. når finishen ikke er afgørende.
Niss

Accepteret svar
Fra : Botgaard

Modtaget 100 point
Dato : 19-04-04 15:00

Hvor bor du? Har garanteret en liggende, som jeg gerne vil sende til dig. Klik ind på : www.bottruphavemaskiner.webbyen.dk og se nærmere. Siden er under opbygning, men firmaet eksisterer i aller bedste velgående og tegnes af undertegnede.

Peter.

Kommentar
Fra : carlsen6

Dato : 20-04-04 09:59

takker foreløbig...vender tilbage inden en uge og giver point......

Godkendelse af svar
Fra : carlsen6

Dato : 03-05-04 09:18

Tak for svaret Botgaard.vi snakkes ved.....

Kommentar
Fra : Botgaard

Dato : 04-05-04 14:30

Hej.
Du skal være meget velkommen til at besøge mig og få den byttet / skiftet.

Peter