/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Algolean
Fra : Vinse
Vist : 710 gange
50 point
Dato : 18-04-04 20:20

Hej.
Jeg har lige læst en artikel om et produkt hvor man kan tabe sig uden at ændre sin kost.
Man skulle kunne tabe 3-4 kilo om ugen, men dette sker ved at tage piller. Produktet hedder Algolean, og jeg har forsøgt at finde ud af lidt mere om det, da jeg er meget skeptisk ved vægttab der inkluderer piller.

Er der nogen der har hørt om dette produkt, eller evt. kan be- eller afkræfte den meget positive artikel jeg har læst???

Hej fra Vinse.

Kommentar
Fra : zippen

Dato : 18-04-04 20:37

Jeg har altid fået at vide, at når noget lyder til at være for godt til at være sandt - ja så er det, det som regel!

3-4 kilo om ugen lyder af ekstremt meget. Jeg nægter at tro at det kan være sundt på nogen måder (hvis det overhovedet er muligt uden at ændre kostvanerne)!

Det med at man ikke behøver at ændre sin kost, lyder også som en god gang ævl! Det kan umuligt være godt for kroppen, hvis det skulle kunne lade sig gøre.

Den eneste måde at gøre det på - er den hårde måde. Motion - sund mad - mange små måltider - motion - sund mad - mange små måltider..........

Du gør ret i at være skeptisk. Lad din sunde fornuft råde dig og hold dig væk fra alle de hokus-pokus-væk-er-fedtet-kure.

Hvis du har behov for at tabe dig, så tag din læge med ind i billedet i stedet for. Eller ta' kontakt til vægtvogterne der har hjulpet utallige mennesker med deres vægt.

Held og lykke med projektet!
zippen

Kommentar
Fra : Botgaard

Dato : 18-04-04 22:32

Kender kune et par steder, der kan hjælpe med vægttab. Det ene er www.vaegtvogterne.dk Dette følger jeg selv og det virker. Ca.17 kg på 20 uger. Det andet er www.vaegtkonsulenterne.dk Deres kur er dog mere hård, bl.a. skal al maden måles og vejes. Men det virker også. Min svigerinde tabte 55 kg på nøjagtig et år.

Held og lykke med vægttabet.

Peter.

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 19-04-04 07:42

Hejsa

Algolean er et produkt der den første uge vil få dig til at tabe 3 - 4 kg, men det eneste du taber er i realiteten vand. Det kan du klare ligesågodt ved at drikke en vanddrivende te, som også mange steder sælges som "slankeprodukt".

I virkeligheden er der ingen af disse produkter der virker. Hvis du vil tabe 3 - 4 kg. hurtigt, og der skal være tale om reelt vægttab, så skal du drastisk skære ned i din kalorieindtagelse, samtidigt med at du får de nødvendige vitaminer og mineraler og det allervigste de absolut nødvendige proteiner. Hvis du ikke får proteiner nok, kan du godt tabe dig, men så taber du muskelmasse, der gør at du fremover vil forbrænde endnu mindre, og så har du den nok så kendte jojo effekt på vægten, smid 5 kg og tag 10 på igen.

En hurtig "kur" til at smide 5 kg er i 14 dage at leve af grøntsager og så drikke 5 - 6 portioner nupo om dagen. Det er for at sige det rent ud selvpineri, men det er dog ansvarligt.

Hvis du virkelig vil tabe dig, så er det en omlægning af din kost der skal til, og en fællesskab med andre ligesindede som gør det muligt, idet kampen mod overvægt er man nødt til at være flere om. Både vægtkonsulenterne og vægtvogterne hjælper dig gerne med dette imod en klækkelig betaling. Fælles for dem begge er at de fleste taber sig pænt i starten, men efterhånden svinder tabet og så er der ikke rigtig tid til at få fulgt op og få dig med igen.

Vi er en del der har erkendt vores problem og gør noget aktivt ved det. Kig evt. ind på http://slankigen.webbyen.dk her går du hjælp og råd, og det 100% gratis.

Henning

Kommentar
Fra : Reginsen

Dato : 30-04-04 08:45

Hej!
Jeg og min mand har lige påbegyndt denne "kur" bestående af Algolean-piller! Jeg blev tiltrukket af denne annonce om disse piller og besluttede at prøve dem....nu får vi se om det er en gang .... eller om det virker efter hensigten! Jeg er villig til at fortælle om hvordan det går hvis nogen har lyst til at høre om det??!!

Reginsen

Kommentar
Fra : Vinse

Dato : 30-04-04 19:59

Hej Reginsen.
Jeg er meget interesseret i at hører hvordan det går. Hvornår er i startet? Er der nogen bivirkninger indtil videre?

Jeg er meget skeptisk når det kommer til vægttab ved hjælp af piller men nu har jeg flere gange forsøgt at overholde Vægtkonsulenternes kostomlægning, men jeg må desværre indrømme at jeg syndes det går for langsomt. Jeg har brug for at se et hurtigt resultat for at få "blod på tanden" til at fortsætte.

Jeg glæder mig til at hører mere om jeres erfaringer, og held og lykke med det.

Vinse

Kommentar
Fra : jo5682

Dato : 03-05-04 14:36

Hej
Ja jeg er også skeptikker og har aldrig før kommet tæt på overhovedet at overveje at købe et sadån produkt. Men.. denne gang blev jeg fristet og tænke hvad kan gå galt og sendte derfor bud efter produktet. Ja jeg sidder her nu og ærgre mig lidt over jeg ikke søgte mere oplysning før jeg købte, men jeg har nu taget pillerne i 8 dage og har tabt 3½ kg, men.... er det måske ikke bare pga den store mængde vand de skriver man skal indtage med de her piller der gør at sulten bliver dæmpet. Jeg tabte ca. et halvt kilo om dagen ..men har de sidste 2 dage ikke tabt et gram. Desuden læste jeg en lignene reklame igår, fedtet rasler af bla bla bla... Detox/slim hed produktet og gæt en gang SAMME FIRMA... adresse, Pharmapost, Varberg I Sverige.
Jeg fortsætter dog lidt endnu med disse '' naturslankepiller'' da jeg nu har dem og ser hvad der sker. jeg vil ihvertfald ikke råde andre til at købe før I ved nærmere fra andre om hvad det ender med. Kig også på oestrogen.dk her er flere indslag hvor du/i kan følge os i hvordan det går

Tina

Kommentar
Fra : Reginsen

Dato : 04-05-04 08:30

Hej Vinse!
Ja nu er vi på 5.dagen. Og jeg ved ikke om de for "real" virker, men jeg har i hvert fald tænkt mig at tage dem endnu en uge for at se om der skulle ske "mirakler"! (hvilket jeg ikke rigtig tror på der gør men....!) Jeg har ikke følt nogen som helst bivirkninger ved disse piller! så det er da et plus! Det er vel også et slags naturmiddel!??
Jeg har engang prøvet Letigen og der skete der bare hurtige resultater, men der var tilgengæld også mange bivirkninger, som svedeture, hjertebanken, sitren/rysten i kroppen, det var et rent energi shot til tider!! Algolean - pillerne er ren vand ved siden af Letigen!
Hvis de her piller ikke virker, så får de også besked.....og så må de jo bare punge ud! Det er jo ikke helt billigt, vel!!??

Reginsen

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 04-05-04 08:49

Hej med jer

Hvis der i virkelighedens verden fandtes et produkt, der gjorde det muligt at skyde genvej til vægttab, og samtidigt ikke var tvivlsomt pga bivirkninger mv, så kan i være helt sikre på, at vi alle ville kende til det, da der vil være milliarder og atter milliarder af kroner i et sådant produkt.

Det er ikke noget problem hurtigt at smide et par kilo. Problemet er at smide kilo, uden samtidig at ødelægge sin krop og have en stor chance for at vægttabet er varigt.

Varigt vægttab kommer kun ved kostomlægning og fokus på fordelingen af kalorier.

Jeg har nu igennem 9 måneder kørt efter dette princip og tabt 59 kg og mangler 20. Der har været tale om et jævnt og forudsigeligt vægttab. Det er sket ved at have fokus på hvad jeg spiser. Hvis i vil vide mere så kig ind på http://slankigen.webbyen.dk , der er der over 3000 der gør hver dag, og jeg har kendskab til godt 800 der lever efter de råd som jeg giver på siden.

Blot lige for at ingen skal være i tvivl, så er alt på mine sider 100% gratis.

mvh
Henning Borchert

Kommentar
Fra : immo

Dato : 06-05-04 13:06

Hej,

Jeg har også prøver de her omtalte Algolean og det skal hertil siges, at jeg har tabt et kg på 10 dage! Det er det rene fup. En kur der er lige så god, er 2 liter vand om dagen og en sund og fornuftig kostomlægning. Masser kød og grønsager, da de indeholder en stor mængde proteiner. Det er proteinerne vi skal have fat i for at tabe os. Hold igen med brød, pasta og især ris. Et hurtigt vægttab er ikke et varigt vægttab!
Held og lykke, jeg holder mig til Hennings "opskrift"

Mvh, Immo

Kommentar
Fra : Reginsen

Dato : 06-05-04 14:38

Hej Immo!
Har du så sagt besked til dette firma og fået penge retur? Det ville jeg gerne vide!

Mvh. Reginsen

Kommentar
Fra : hellelaursen

Dato : 12-05-04 11:34

Jeg har taget pillerne i en uge nu og har intet udslag haft på vægten.... Jeg prøver en uge mere og så vil jeg prøve at få min små 600,- kr tilbage !
Mvh
Helle

Kommentar
Fra : immo

Dato : 12-05-04 14:45

Hej Reginsen,

Jeg sender dem retur i morgen, og håber da på at få pengene igen. Det r da ihvertfald det, de lover som garanti. Men jeg skal nok vende tilbage om det lykkes

Venligst, Jane

Kommentar
Fra : Reginsen

Dato : 13-05-04 14:37

Hej Immo (Jane)

Glæder mig til at høre om du får pengene retur. Jeg har nu snart taget pillerne i 2 uger, og jeg synes måske heller ikk at de har den største effekt - men de virker rimelig udrensende på en måde. Jeg har nemlig fået lidt uren hud efter jeg er påbegyndt disse piller, men det er heldigvis ved at forsvinde igen.

Hilsen Reginsen

Kommentar
Fra : Vinse

Dato : 17-05-04 00:10

Hej
Jeg har endnu ikke fået bestilt og afprøvet pillerne, hvilket jeg egentlig er lidt glad for, når jeg læser om jeres erfaringer.
Jeg håber for jer alle at i kan få jeres penge retur, som de lover.

Til Henning vil jeg sige at jeg er fuldstændig enig med ham i at det bedste vægttab får man ved en kostomlægning. Jeg har selv forsøgt mig med vægtkonsulenternes kostomlægning, men kørte rimelig hurtig træt i den, men det virkede. Jeg må helere bide i det sure æble og forsøge igen.

Held og Lykke til jer alle.
Vinse.

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 24-05-04 07:48

Hej Vinse

Undskyld den sene tilbagemelding, men din sidste kommentar var smuttet. Jeg synes du skal gå i gang med en fornyet omgang kostomlægning, men i stedet for at gå på den ene eller anden type kur ( som både vægtkonsulenter og vægtvogterne efter min ringe mening er ) så skal du bruge din energi på at sammensætte din kost, ud fra de rigtige principper, men nøjagtig efter din smag.

Mine erfaringer med nu mere end 800 der bruger mit gratis program er at de netop ved at have fået et værktøj til at holde styr på fordelingen af energi og naturligvis også mængden er at alle taber sig, både fordi man har fokus på det, men også fordi man bliver mere bevidst om hvad de forskellige varer betyder.

Jeg har fået tilbagemelding fra et par stykker, der simpelthen, når de skal ud og handle, og har tage en top 50 liste med over de absolut bedste varer set ud fra optimalt vægttabsmæssigt synspunkt. Det gør efter de pågældendes mening det nemmere at handle de rigtige varer med hjem.

mvh
Henning

Kommentar
Fra : SuperKris

Dato : 25-05-04 22:50

Hej.
Jeg har prøvet disse piller i 2 uger, uden nogen som helst virkning... Tabte ikke noget overhovedet... De har ligeså meget effekt som mine vitaminpiller.
Jeg sendte dem retur for ca 2 uger siden, men har stadig ikke hørt fra dem. Undre mig lidt, da det kun tog dem 5 dage at sende produktet til mig.
Så hvis der er nogen der har fået deres penge,vil jeg meget gerne vide det!! =) Tk

Hilsen Kristina

Kommentar
Fra : Reginsen

Dato : 03-06-04 08:45

Hej Immo

jeg er nu vendt frygtelig tilbage!
Vores computer var gået i udu!!
Men vi er altså holdt op med at tage disse piller da der ingen virkning var overhovedet!! Vi har også sendt dem tilbage og det er cirka en uge siden nu.

Har du hørt noget fra dem!!! De er garanteret nogle fupmagere!!

Knuz
Reginsen

Kommentar
Fra : lasmus

Dato : 15-06-04 12:57

Hej superkris.

Jeg har også prøvet mirakel pillen, uden resultat.
Sendte et brev hvor i jeg skrev, jeg ville have mine penge retur.
Ca. 14-20 dage efter modtog jeg en check med det fulde beløb.
Så det kan lade sig gøre at få pengene retur.
Hilsen Lasmus

Kommentar
Fra : Reginsen

Dato : 15-06-04 16:01

Hej Allesammen!

Jeg har også fået mine penge retur!! Så de holder da hvad de lover!!

Knuz
Reginsen

Kommentar
Fra : immo

Dato : 15-06-04 22:07

Hej,

Jeg har også fået mine penge retur på en check via BG Bank!! Jeg er medicinstuderende og har fået nogle til at analysere pillerne og det er rent vanddrivende tabletter. Det har ingen effekt i forhold til et effektivt vægttab, da det ikke inspirerer til at få de nødvendige næringsstoffer vi har brug for i hverdagen. Men så blev vi så kloge.... Hold jer væk fra alt hvad der lover hurtigt vægttab, man tager alligevel det dobbelte på efter endt "kur"

Hej til jer alle fra, Immo

Kommentar
Fra : immo

Dato : 15-06-04 22:07

Hej,

Jeg har også fået mine penge retur på en check via BG Bank!! Jeg er medicinstuderende og har fået nogle til at analysere pillerne og det er rent vanddrivende tabletter. Det har ingen effekt i forhold til et effektivt vægttab, da det ikke inspirerer til at få de nødvendige næringsstoffer vi har brug for i hverdagen. Men så blev vi så kloge.... Hold jer væk fra alt hvad der lover hurtigt vægttab, man tager alligevel det dobbelte på efter endt "kur"

Hej til jer alle fra, Immo

Kommentar
Fra : Reginsen

Dato : 16-06-04 08:28

Hejsa Immo!

Det var da godt du fik pengene tilbage... Ja man er jo lidt naiv hvis man tror på sådan nogle annoncer....og ja jeg er også blevet klogere!!

Det var da spændende at du har fået dem undersøgt...

Hej Hej til dig også!

Reginsen

Kommentar
Fra : ssara

Dato : 31-10-04 17:27

Hej!
Min pappa kom till mig med en helsidesannons från vår lokaltidning. Det var om dessa Algoleanpiller. Jag har jobbat som farmacevt i 1,5 år men blev ändå förblindad av de fina orden. Men jag började tänka efter och såg bilderna från lektionerna i Uppsala framför mig. Hur kan fett "smälta" och försvinna ut ur kroppen som det står? Har något tagits upp i kroppen måste det lämna den som tårar, svett, saliv, värme eller urin. Fettet ska användas till musklerna/hjärnan som energi, då kan det lämna kroppen som värme. Det lär inte gå via huden, tårar, saliv. Med dem här pillren skulle fettet alltså utsöndras via njurnarna. Bara vattenlösliga ämnen kan utsöndras via njurarna. Möjligen kanske fettmolekylerna kunde brytas ner till enstaka atomer som omgärdas med "hydroxy-grupper" så de blir vattenlösliga. Men då skulle det bli så effektivt att folk skulle dö på grund av fettbrist. Då skulle det vara förbjudet att sälja det som naturläkemedel, iallafall i Sverige. Jag vet inte om det här resonemanget håller i en domstol, men jag kommer inte låta min pappa prova på Algolean.

Tack alla ni ovan, för att jag fått läsa om era erfarenheter!
Sara

Kommentar
Fra : Sarah007

Dato : 23-05-05 12:16

Hej hej..

Jeg vil bare lige hurtigt sige, på trods af den lidt lange tidslinie, at jeg IKKE nærmer mig pillerne pga. jeres gode råd!!
Så tak for hjælpen ;)
Venlig Hilsen Sarah

Kommentar
Fra : cantazia

Dato : 23-05-05 16:11

Hej

Jeg var godt på vej til at sende brevet afsted for at få disse piller, men ville egentlig bare ind på nettet for at se om de kunne fåes billigere et andet sted... er godt nok glad for at jeg stødte på denne side..
mange venlige hilsner fra Sara

Kommentar
Fra : pao1

Dato : 29-05-05 18:04

Hej
Var også på vej til at sende annoncen ind for at får en kur til 400 kr. Kunne ikke tro at annoncen talte sandt - hvilket den jo heller ikke gør. Gjorde den det var pillerne vel også kendt verden over. En veninde har bestilt en tilsværende pille, men under et andet navn.
Tak for alle jeres indlæg - det har sparet mig megen ærgelse - og penge!!. Men kan så stadig ærge mig over at jeg ikke kan tage mig samme til at tabe de 5-10 kg!!
Pao1