/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
HURITG HJÆLP MAXI K
Fra : 30scooter
Vist : 518 gange
50 point
Dato : 17-04-04 13:09

Da jeg skal bestille nogle dele til en 20 mm delorto karburator til en maxi k. VIl det være en TOTAL stor hjælp hvis der var en der vill skrive ned hva det er for nogle dele der er inden i (altså indmaden i karburatoren, låg, fjedder, osv.Alt hva der er inden i den.

MEget hurtig hjælp da jeg skal bestille delene.

MVH 30scooter

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 17-04-04 13:18
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-04-04 13:22

Nu hedder delene det samme om de kommer fra den ene eller anden, så du kan bare bruge THansen kataloget, eller:
http://www.retrodeluxe.dk/karburatorphbdk.htm
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 17-04-04 13:27

Gasspjæjd
Fjeder for gassjæld
Nål
Clips for nål

Det er de dele der kaldes "indmaden". Ved ikke om du kunne bruge mit svar, men det håber jeg du kan.

Kommentar
Fra : 30scooter

Dato : 17-04-04 13:38

Viktor_PM>>>> jo kan jeg godt, så det er følgende dele?
Gasspjæjd
Fjeder for gassjæld
Nål
Clips for nål
låg

Det hedder bare et låg ikke?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-04-04 15:02

Jo det kan du godt kalde det, andre kalder det dæksel, men hvis du skriver til dem at det skal være et topdæksel over gasspjæld så kan det ikke misforståes.
Men sådanne løsstumper er dyre, måske lige så dyre som en ny karburator.
Men alle de dele kan vel ikke være i stykker?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : 30scooter

Dato : 18-04-04 09:06

Pallebhansen>>>> jeg fik karburatoren af en ven. han kunne ik finde delene til den. men delene koster 291. har bestilt dem altså delene..(stavefejl gratis)

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 18-04-04 13:09

Ja det er ikke galt med den pris, så må vi håbe det er de rigtige dele.
En 20mm er ret stor til Puch, det skal være et meget stort tunsæt, for at udnytte den karburator, de fleste klarer sig godt med en 15 mm Bing.
Men lad os nu se om den vil noget, med den karb.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : 30scooter

Dato : 19-04-04 09:38

JA håber jeg da...

Tak for hjælpen...

Godkendelse af svar
Fra : 30scooter

Dato : 19-04-04 09:38

Tak for hjælpen pallebhansen.