/ Forside/ Interesser / Helbred / Massage / Spørgsmål
10  mango 110
massage uddannelse
Fra : Rune454
Vist : 2380 gange
50 point
Dato : 16-04-04 16:31

Hey jeg bor omkring Roskilde, og overvejer at uddanne mig som massør.

Hvor finder jeg det bedste sted sådan omkring Roskilde og sådan, og hvor mange penge koster det, og hvor lang tid tager uddannelsen?

Kommentar
Fra : 25

Dato : 16-04-04 18:06
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 16-04-04 18:07
Kommentar
Fra : 25

Dato : 16-04-04 18:13

Eller prøv selv på Gougle under søgeordet massøe uddannelse

God fornøjelse

Kommentar
Fra : 25

Dato : 16-04-04 18:15

After Work skolen uddanner også massører og instruktører!!!

Kommentar
Fra : 25

Dato : 16-04-04 18:26

Hej Rune 454

Kik dig godt om, der er stor forskel på priserne!, jeg skulle have haft uddannelsen for 3 år siden, men desværre gik det ikke så godt, jeg fik ikke nok tid til det. I år er jeg under anden uddannelse, og har desværre været uheldig, da jeg er blevet opereret for Karpal Tunnelsymdrom, så det bliver ikke denne gang, jeg har ellers alt briks, stol o.s.v., jeg må se tiden an og har gået på kurser og lært en del, og så har jeg da også været massør for min familie, jeg vil også gerne være massør, (gid det var mig) men det må vente p.g.a. helbredet. øv øv
Prøv at se de forskellige steder hvor der er massageskoler, og find så ud af hvad der passer dig. GOD FORNØJELSE

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 17-04-04 20:27

Tak for svarerne, men det med at søge på google kan alle vel :)

Skriver mere herinde for at høre om jeres erfaringer med de bedste uddannelser, altså præferencer og sådan noget..

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 17-04-04 20:33

Hej Rune454.

Du spurgte om flere ting:

[citat] Hvor finder jeg det bedste sted sådan omkring Roskilde og sådan, og hvor mange penge koster det, og hvor lang tid tager uddannelsen?

Det med penge og varighed har jeg forsøgt at svare på.
Da jeg ikke selv er massør, kan jeg ikke komme med erfaringer.

Kort sagt, jeg har hjulpet med noget af det.
Så må andre komme med resten. Jeg kan jo ikke vide alt, vel ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : 25

Dato : 17-04-04 21:31

ja, men der er ret så mange steder det er nærmest en jungle, derfor er det bedste er selv at undersøge de steder man kan finde, jeg vil gerne selv tage min uddannelse på After Work skolen, da jeg så kan arbejde ved siden af at jeg tager uddannelsen, og priserne er rimelige.

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 17-04-04 21:53

Jakjoe lidt dårligt du ikke ved alt.. :)

Jeg prøvet at undersøge mht. præferencer

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 17-04-04 21:57

ja, men sådan er det bare.

Kommentar
Fra : pii

Dato : 21-04-04 22:53

Hej
Tjek også lige dette link!

Jeg har gået hos flere af denne skoles teraputer, og er et fint system.

http://www.body-sds.com/

Kommentar
Fra : BettyP

Dato : 24-04-04 20:47

Efter min mening er den bedste og mest dybtgående massage, Mauri Massagen, jeg har prøvet at få forskellige massager, men er absolut mest facineret af Mauri, hvad den koster og hvor lang tid den tager , ved jeg ikke da det er mange år siden jeg selv tog uddannelsen, men det bedste må være at kontakte instituttet. vh. BettyP

Accepteret svar
Fra : Xingyi

Modtaget 50 point
Dato : 20-05-04 13:45

er jo altid svært at sige til andet, at det er liiiige den skole du skal vælge at lærer massage på, for vi er jo heldigvis alle forskellige, både hvordan vi ønsker at blive undervist, men også hvad type massage man har lyst til at lærer, er jo utrolig stor forskel på hvordan man udføre massage, og hvad den primært "skal" gøre

men ellers hvis det skal være i nærheden af Roskilde så skulle dette var en ok skole
http://www.f-massage.dk/

her har læreren valg at skrive lidt mere om hvad det er
http://www.sundhedsguiden.dk/article.aspx?name=El+Sammaa+Fysiurgisk+Massage&categoryId=3&article=627

men ellers skrive lidt om hvad type massage du kunne tænke dig at lærer, eller kunne give, har selv haft gået på kilden, hvor man lærer healings massage, men det er jo igen en helt anden form for massage
www.kilden.dk

Godkendelse af svar
Fra : Rune454

Dato : 20-05-04 23:58

Tak for svaret Xingyi.