/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
"jakjoe"
Fra : refi
Vist : 426 gange
1 point
Dato : 16-04-04 12:40

Jeg tror ikke "BetterPerformance" er på i øjeblikket.
Hvis jeg var dig ville jeg skynde mig at slette spørgsmålet og først sætte det ind når du ser han er på.
Du risikerer en eller anden bare skriver i det og hvis så "BetterPerformance" ikke opdager det er pointene spildt.
Sålænge ingen har skrevet i det kan du slette det.

Bare til orientering.

Fortsat God Dag

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 11 point
Dato : 16-04-04 12:53

Tak.

Jeg er klar over det.

Jeg vil vise min gode vilje. Og regner med at vedkommende har det på samme måde.
Om jeg så har gjort noget forkert , ja det kan diskuteres.

Også god dag til dig.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-04 12:57

Nej - du har da ikke gjort noget forkert.

Det er da bare synd hvis han ikke ser det, så er det jo spild - og på et eller andet tidspunkt kommer der en og skriver en kommentar - og så er det for sent.

Det var skam kun et råd.

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 16-04-04 12:58

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 16-04-04 13:01

Også opfattet som et råd.

Det var mere det med at jeg ikke svarede på spørgsmålet, men såede tvivl om rigtigheden af det der blev spurgt om, og derved ødelagde muligheden for at lukke spørgsmålet.

Hvad der jo også blev givet kraftigt udtryk for

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-04 13:10

Nå OK - jeg kender ikke originalspørgsmålet - syntes blot det var synd at smide point ud som måske ingen får glæde af.

Sålænge ingen skriver i det sker der jo heller ikke noget.