/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hurtigkald på en Nokia 3510i
Fra : Bragesvej
Vist : 442 gange
10 point
Dato : 16-04-04 11:24

Ved et langt tryk "1" på min telefon ringer den til min telefonsvare, det er jeg ikke mere intreseret i da jeg er ved at skifte udbyder, hvordan fjerner jeg dette?

Kommentar
Fra : duckit.dk

Dato : 16-04-04 11:41

Det kan ikke fjernes fra tlf svarer(mener jeg ikke) men når du skifter udbyder tager den bare det nye tlfsvare nummer og ligger i tasten 1.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 16-04-04 11:45

Ok, jeg er ved at skifte til telmore, altså du mener der komme min nye svare (Ganske automatisk?)til at ligge?

Kommentar
Fra : ny20

Dato : 16-04-04 20:05

Kan du ikke gå ind i indstillinger for talebeskeder og derefter i nummer til telefonssvare, der kan du indtaste det nummer du vil have der skal ligge på "1" eren

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 16-04-04 22:47

Jeg kan ikke lige finde det sted hvor jeg redigere nummeret til min mobilsvare?

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 16-04-04 22:51

Har fundet stedet, men har ikke mulighed for at redigere/slette det?

Kommentar
Fra : ny20

Dato : 16-04-04 23:26

hmm det syntes at jeg har gjort på min gamle .. så ved jeg det ikke .. men har den ikke menuen genvejtaster.. mår man holder en tast nede så kommer det tlf nummer som er lagret på på den tast nummer man taster.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 17-04-04 12:37

Ny20: Jo jeg kan programere tasterne 2 til 9 ikke "1" ?

Kommentar
Fra : ny20

Dato : 17-04-04 17:39

nåh ok.. men jeg er næsten 100 % sikker på at du selv kan ændre det nr der er på 1 ..for da jeg havde den fra ny af og tastede lang tryk 1 sagde den at der ikke var noget nr lagret..så det skulle jeg selv gøre..

Accepteret svar
Fra : Pacman

Modtaget 10 point
Dato : 18-04-04 18:00

du kan kun få hurtigkald for tasterne 2 til 9... 1 er beregnet til at være din telefonsvarer, men du kan bare ændre den til et andet nummer og lade som om at det er dit telefonsvarer nummer ;)

Menu > Beskeder > Talebeskeder > Nummer til telefonsvarer > Indtast et nummer...

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 18-04-04 18:13

Tak for svaret Pacman.