/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Find en kur til mig.
Fra : M8M
Vist : 2262 gange
270 point
Dato : 15-04-04 00:24

Jeg skal tabe ca. 8-10 kg.
Og har 2 mdr til det.
Hvad er bedst at gøre, uden at man bliver alt for træ, og uden at det er alt for usundt.
og det skal heller ikke være for besværligt.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-04-04 00:28
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-04-04 00:30
Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-04-04 00:33

Bare spis frugt og dyrk motion (f.eks. 1 times cykling pr dag)
Frugt - frugt og atter frugt.

Du bliver mæt og det slanker.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 15-04-04 00:34
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-04-04 00:34

http://www.netdoktor.dk/overvaegt/artikler/kostsund.htm
http://dk.dir.yahoo.com/sundhed/kropsvaegt/Slankekure/
http://tilbudet.dk/slankekure.htm

Så sku der være lidt at vælge imellem
God Nat eller hvornår du har tid til at studerer
Sune

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-04-04 00:35

Nu ved jeg ikke hvad og hvor meget du spiser, men her er et forslag.
Spis meget få kulhydrater, undgå fedt og fedtet mad.
Spis ikke mange kcal. ca. 1000-1500 om dagen burde gøre det.
Køb noget L-carnitine eller lign. der hjælper med at forbrænde fedtet.
Hvis du vil ofre lidt penge, kan du købe therma power piller eller efedrin. Det forhøjer kropstemperaturen og hjælper med at forbrænde endnu mere.

Og sidst men ikke mindst, dyrk cardiotræning der består af løb, stepning på steppemaskine, cykling, spinning. Helst to gange om dagen á 1 time. Om morgenen, og senere på dagen.
Når du løber, så tag nogle store affaldssække og sæt dem på kroppen med elastikbind, så vil du svede endnu mere.
Du skal svede og træne hårdt. Ellers kan det blive svært at tabe så meget på så kort tid.

Men kom lige med lidt info om dig selv, bl.a. vægt, højde, alder, spisevaner (kcal), så skal jeg se om noget skal være anderledes.......

Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-04-04 00:36

>>refi
Frugt er kulhydrater, og kulhydrater skal man undgå for at tabe sig...........

Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-04-04 00:38

For evt. ikke at mærke sulten, kan du tage nogle naturlige fibretabletter.....

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 15-04-04 00:40

Bootcamp anyone?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 15-04-04 00:42
Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-04-04 00:45

"Mordex"
Jeg kan garantere dig for at frugtkuren virker.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-04-04 00:49

Jeg kan garantere dig for at man ikke skal have for mange frugter. Det er kulhydrater det meste, og kulhydrater skal man have for at tage på...........så de skal undgås for at tabe sig.
Man skal ikke udelukkende spise frugter. Men et par stykker om dagen skader ikke.
>>refi jeg er både enig, og uenig........... men alt alt, hmmm...... Ikke mere frugt end den normale anbefalede dosis....... dvs. ca. 500-600g.

Mordex.

Kommentar
Fra : karsten77

Dato : 15-04-04 00:53

Hey det bedste du kan gøre er at følge dem her.. det virker bare (har selv prøvet) ..

http://www.weightconsultants.com/da/

Held og lykke med det.

Mvh Karsten

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-04-04 00:58

Ja "Mordex" Det skal vi nu heller ikke tærske langhalm i - men du bliver nu også mæt af 600 g frugt.
Den med kulhydrater er gammelkendt og ikke helt vandtæt, men en god ledetråd.
Men du kan sagtens leve af frugt alene.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-04-04 01:01
Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 280 point
Dato : 15-04-04 01:16

>>refi
Jeg vil ikke diskutere noget, for som sagt 1.000.000 gang tidligere, så har alle en mening og den kan ikke ændres.

Men jeg er inde i en "mindre" bodybuilder omgangskreds, og når vi/de cutter, går vi ned i kulhydratindaget. Når man bygger masse efter sommer, spiser man mange kulhydrater. Når man så vil markere musklerne inden sommer, undgår man kulhydrater/skærer ned i forbruget af dem.
Man kan som du siger, sagtens spise sig mæt i frugt, men vi ved jo ikke hvad og hvor meget M8M spiser, og der kan 600g. være alt for lidt til at blive mæt.

Så efter min mening er det sådan:
1. Dyrk intensiv motion, med høj puls. Sved, det skader ikke
2. Skær ned i forbruget af kcal. Indtag mindre end du forbrænder.
3. Undgå for mange kulhydrater.

Jeg er 100% sikker på at det hjælper.........

Så kan folk sige hvad de vil, meninger har man lov til at ha´

>>refi Go´ nat, og godt.......
Osse Jer andre selvfølgelig

Mordex.

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 15-04-04 07:40

Hejsa

Du er i den situation at jeg med sikkerhed kan love dig at du kan tabe de kilo du vil, men hvad der er endnu vigtigere, så vil du ikke tage dem på igen.

Vi er nu over 500 i Danmark, der har tabt imellem 14 og 56 kg på at leve sundt. Der er ikke tale om nogen form for salg, kvaksalveri, løftede pegefingre eller kvaksalveri.

Det det drejer sig om er at du bliver bevidst om hvad du skal spise, og hvordan du skal spise. De fleste af os overvægtige har i virkeligheden det problem at vi i alt for mange år blot har lyttet til fagkundskaben, der ikke har "gidet" sætte sig ordentligt ind i problemstillingen.

Glem alt om 6 stykker frugt om dagen, og det der med at spise en masse brød, kartofler, ris og pasta. Det er lige netop der hunden ligger begravet.

Nu ved jeg ikke hvor meget du vil gøre ved det, men hvis du virkelig vil vide en del om problemet, så gå ind og kig på http://slankigen.webbyen.dk der kan du læse om mit vægttab på over 55 kg, en slankegruppes komplette vægttab over 3 måneder på i gennemsnit over 20 kg.

Hvis du ikke orker at gøre så meget ud af det, så er der et par simpel råd, som du skal følge:

Skær alt unødvendigt sukker og andre hurtige kulhydrater væk. Det vil i realiten sige, at du ikke må spise hvidt brødt, hvide ris, pasta, kartofler og kager af nogen art.

Du skal til gengæld spise alt hvad du kan af grøntsager ( frugter max 2 om dagen ) og så skal du have ½ liter fedtfattig mælkeprodukt om dagen (cheasy, kærnemælk, skummetmælk), eller spise 200 gram cheasy 5% ost, eller en tilsvarende.

Derudover så skal du spise mindst 300 gram fedtfattigt kød om dagen. Netop kødet er det vi overvægtige igennem mange år er blevet rådet til at spare på, da det meste kød i Danmark altid har været for fedt. I dag kan man nemt købe både hakket kød, hele kødstykker og endda pølser med max 3% fedt.

Hvis du gør det vil jeg garantere dig at du taber dig 8 - 10 kg på 2 måneder.

Jeg vil oveni det hele tilbyde dig gratis hjælp i form af støtte, både i opstarten med evt. opskrifter og lignende, men også i hele fasen, hvis du har brug for at "snakke" om forløbet.

Held og lykke med vægttabet, jeg er overbevist om at du nok skal nå det.

Henning

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 15-04-04 09:17

Hej M8M
Jubii slanketips, nyhedsbrevet, fordi det er godt , at få kvalificeret støtte på daglig basis, det er gratis og redigeres af John Buhl, der også skriver slankebøger. Der er mange gode råd og opskrifter og du har også mulighed for, at give dit besyv med. På hans Normedica.dk, kan du også tilmelde dig det gratis nyhedsbrev og læse nogle meget gode artikler om emnet.
MVH Mulberry
PS God slankelyst

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 15-04-04 09:34

.......Så skal der lige staves rigtigt: www.Nomedica.dk

Kommentar
Fra : 25

Dato : 15-04-04 16:52

jeg har lige været til kintrol hos lægen, jeg havde kun tabt 2,5 kg, men det kunne ikke være anderledes, da der har været en fødselsdagsfrokost og pinsefrokost. Det bedste jeg kan gøre er motion f. eks cykelture og ture med hunden i skarp trav, og så fortsætte med at gå i Nautilus, og det er jeg nok nødt til resten af mit liv, hvis jeg ikke skal have dårligt helbred.
surt

Det syntes jeg i dag.
Det eneste man kan gøre er mindre kalorier og mere motion.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 15-04-04 16:58

Det eneste råd jeg kan give er spis mere grønt, dyrk motion og undgå slik søde sager o.s.v.
jeg har købt en bog med 303 slankeopskrifter, det er jeg godt igang med.

Godkendelse af svar
Fra : M8M

Dato : 15-04-04 21:15

Tak for svaret Allesammen..ser lidt på sagerne.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-04-04 21:19

Det var så lidt...........
Har du flere spørgsmål, siger du bare til............

Mordex.

Kommentar
Fra : heidikathrine

Dato : 26-03-07 10:35

jeg vil også gerne have en perfik slankekur

Kommentar
Fra : heidikathrine

Dato : 26-03-07 10:36

jeg vil gerne ned i vægt på 3 måneder skal jeg helst ned og veje 60 kg da jeg vejer nu 72 kg