/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
cpi popcorn fjern af begrænsninger
Fra : kyling
Vist : 1270 gange
20 point
Dato : 18-05-02 13:25

Hej jeg har en cpi popcorn
Jeg har lige købt et andet udstødnings for rør som jeg så har sat på så den skulle køre lidt bedre men da jeg så skulle prøve den af kørte jeg omkring en 70 km/t men så blev den lige pludselig langsom osv.

Hvad har jeg gjort galt ?

Den har fået fjernet ringen og der skulle også være lavet noget med karburatoren men det er jeg ikke sikker på.jeg har kun mekanikerens ord for det eller rater sagt sælgeren.

Ps. den blev rat varm meget varm

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig hilsen martin

Accepteret svar
Fra : Lightyear

Modtaget 20 point
Dato : 21-05-02 00:00

De fleste scootere/knallerter skal omdyses, dvs større dyse ellers risikerer du at stemplet sætter sig - det tyder på at du har været heldig og bare mærket en nedsat effekt pga. for stor varme/for lille dyse..

mvh.
Lightyear

Kommentar
Fra : Lightyear

Dato : 21-05-02 00:01

Omdyses er selvfølgelig kun når man piller ved moteren ;=)

Kommentar
Fra : kyling

Dato : 21-05-02 18:15

er det at piller ved moteren når man har sat et andet forrør på¨?

Kommentar
Fra : Lightyear

Dato : 21-05-02 23:42

Jaee, den går vel ikke 70 km/t ved at skifte forrøret ???, der var vel en begrænsning i det gamle der nu er fjernet med flere omdr. til følge ...

Kommentar
Fra : mr.ringsted

Dato : 20-05-04 14:33

Hej...
Er der mon nogen der ved,hvor man køber et forrør til en cpi??? og hvilke størrelse dyse,der ska sættes i,den har også fået fjernet ringen......Og er der andet man ka lave ved den for at få den til at gå lidt stærkere???
Hilsen Lasse