/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Franksp
Fra : Toupie
Vist : 278 gange
100 point
Dato : 13-04-04 23:51

Tak for hjælpen i http://www.kandu.dk/dk/spg/38197

// Toupie

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 110 point
Dato : 14-04-04 00:06

Toupie

Powerpoint er sjovt at arbejde med. Jeg bruger det proffessionelt i hverdagen, i stedet for for overheads, når jeg holder foredrag/undervisning.

Venlig hilsen
Frank

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 14-04-04 00:15

Franksp

Så har jeg noget at se frem til kan jeg regne ud - når jeg går igang med at udforske dén verden

// Toupie

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-04-04 00:19

Du kan roligt være bange

Powerpoint er et virkeligt godt program - også til storskærme.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-04-04 00:20

Refi, nu er jeg da først helt rolig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-04-04 00:25

Ingen grund til panik - Det er snart jul

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 14-04-04 00:27

Toupie

Hvis du har spørgsmål om PowerPoint fremover, så bare kom med dem. Så vil jeg prøve at besvare dem. Helt sikkert sammen med "refi"

mvh
Frank

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-04-04 00:28

Og her sad jeg lige og nød både foråret kommen både udenfor og herinde på Kandu.........og så kommer du med DÉN!!! .......lysseslukker!!!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-04-04 00:30

Tak Frank
Der skal nok komme nogen hen ad vejen og så er det rart at vide hvor man skal henvende sig

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 14-04-04 00:31

Hvad mener du Toupie. Er der nogen der har ødelagt dit FORÅR? Det håber jeg da ikke. Foråret er det SKØNNESTE vi har i Danmark

mvh
Frank

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-04-04 00:32

Vi svarer også gerne uden point - et par kolde kan gøre det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-04-04 00:33

Jeg mente bare at julen varer til påske - Og nu er påsken slut - så starter vel næste jul - eller hvad

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-04-04 00:36

Et par kolde på en varm forårsdag i godt selskab, er vist ikke det værste der findes

Frank:
Nej, ingen kan ødelægge mit forårshumør............men at begynde at tænke på jul, stress og kulde....nahhhh det er da kun til blive depri af nu foråret lige er kommet

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-04-04 00:51

Godnat I to og tak for en hyggelig sludder, lad og få nogle flere af dem

Sov godt

// Toupie

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-04-04 01:07

I lige måde

Godnat