/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hjælp Battlefield går ned?
Fra : tbayj
Vist : 529 gange
70 point
Dato : 12-04-04 12:02

Jeg har et kæmpe problem. Når jeg prøvet at spille Battlefield går den ned. Den lukke rned og går ud i Windows. Det er altid imens jeg er ved at loade et game. Jeg har Nvidia Geforce 2MX/MX, 256 ram på min com
Jeg har spillet Battlefield masser ag gange på min computer.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 12-04-04 12:36

Hej tbayj...

Prøv følgende:

1. Afinstaller battlefield, genstart og installer igen!
2. Opdater driver til grafikkortet på www.nvidia.com

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 12-04-04 12:38

Det har jeg gjort massaer af gange og det hjælper ikke.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 12-04-04 12:47

Så lav en backup a' dine data du vil ha' gemt og installer windows om igen!

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 12-04-04 13:40

Det hjælper heller ikke. Jeg har gjort næsten alt man kan...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-04-04 13:54

Lyder som en bug i spillet! Har du checket for updates på producentens hjemmeside?

Kommentar
Fra : spacemannn

Dato : 12-04-04 14:07

Jeg tro du skal have flere ram har en ven der havde samme problem og det hjalp at han fik flere ram i.

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 12-04-04 14:39

Men det er da underligt at jeg har kunnet spille spillet før? Jeg har spillet det masser af gange på min computer.

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 12-04-04 14:39

Men det er da underligt at jeg har kunnet spille spillet før? Jeg har spillet det masser af gange på min computer.

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 14-04-04 11:51

Jeg kan sagtens spille alm Battlefield, men kun Desert nogle gange....Kan det være for lidt ram. For nogle gange kan jeg godt spille. Men tit går den ned.

Accepteret svar
Fra : Chrillemand

Modtaget 70 point
Dato : 14-04-04 15:28

Nogle flere ram ville nok hjælpe. Men så vidt jeg ved, står der, at det ikke er alt for godt med GeForce MX. Og hvis du kigger i Manualen der følger med, står der, at min. kravende er GeForce 3 eller tilsvarende. Og de anbefaler 384mb ram hvis du kører XP.

Har du fået nye programmer ind for nylig. Noget Antivirus eller lign. For det bruger jo også en masse ram, og du har ikke for mange i forvejen. Men det skulle ikke undre mig hvis det hjalp med flere ram!

Chrillemand

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 17-04-04 00:54

hmm nogle kan ik hvis man har en no cd crack på...... hmm ellers kan du prøve at tjekke om du har noget i din registrerings database med Battle-field fjerne det og så installere spillet igen

Godkendelse af svar
Fra : tbayj

Dato : 18-04-04 15:48

Tak for jeres svar. Jeg har lagt 521 flere ram i. Så nu kører det derudaf. Den loader også meget hurtigere end før. Da tod det en krig. Nu tager det 30 sek at komme i et spil..Fedt