/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
SPYWARE-ADWARE
Fra : Fedtgylle
Vist : 409 gange
50 point
Dato : 11-04-04 16:30

Tør jeg slette listen med DETECTED SPYWARE COMPONENTS.

MEMORY PROCESS

SPY COOKIES

SPY FILES

SPY FOLDERS

SPY REGISTRY VALUE

Jeg kan ikke få mig selv til at trykke DELETE, hvad sker der bagefter kører computeren som den skal?
Den version jeg har brugt er en fra nettet SPYWARE-ADWARE REMOVER VERSION 8.2 BUILD #9
På forhånd tak

Erik

Accepteret svar
Fra : sprenger

Modtaget 60 point
Dato : 11-04-04 16:34

Jeg kender ikke din version af SPYWARE-ADWARE REMOVER, men jeg kan oplyse dig om den version af ADAWARE jeg bruger, http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/.
Det den finder markere jeg alt, og indtil videre har den ikke ødelagt min PC-opsætning.

Det er det program som KONTANTEN omtalte for et par uger siden.

Sprenger

Godkendelse af svar
Fra : Fedtgylle

Dato : 11-04-04 16:35

Tak for svaret sprenger.

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 11-04-04 16:40

Der er også et dansk tilføjelsesprogram til adaware6 du kan enten købe et computerblad hvor det er eller du kan hente programmet på www.download.com

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-04-04 16:41

Har din knallert fået virus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-04-04 16:43

Slet du bare - Du kan højst risikere at nogle adware programmer ikke virker.
Der er enkelte der ikke vil virke hvis du sletter deres reklamer

Kommentar
Fra : Fedtgylle

Dato : 11-04-04 16:51

Ja ups indlægget røg i en forkert kategori. SORRY

Kommentar
Fra : Fedtgylle

Dato : 11-04-04 16:51

Men selvfølgelig en tak alligevel.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-04-04 16:58

Fortsat God Påske